BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Vježbe disanja za opuštanje

disanje

Kada bismo uvijek pravilno disali, spriječili bi nastanak mnogih bolesti, smirili bismo živce i svaki dan bi nam bio bolji. Pravilno disanje je odlično za prevenciju srčanih bolesti, problema sa snom i smirivanje živaca.

Uvijek se za zdravlje organizma govori o kretanju, snu, zdravoj prehrani i higijeni, a puno manje se spominje pravilno disanje. Kada se rodimo, svi znamo dobro disati, a to je disanje kroz trbuh.

Tehnika disanja koja opušta mišiće i čisti misli je tehnika 4-7-8 kojom postižete veći ulazak kisika u pluća i naravno u cijelo tijelo. Ova tehnika se preporučuje prije spavanja, no dobro ju je prakticirati i tokom dana kada ste pod stresom.

Bitno je izdahnuti zrak kroz usta uz zvukove šištanja. Nakon toga treba tiho udisati zrak na nos i brojati do 4. Dah nakon toga zadržavate brojeći do sedam i nakon toga izdišite kroz usta brojeći do osam. Ovaj ciklus ponavljajte pet puta.

Želite li se umiriti i dovesti organizam u ravnotežu, započnite dan sa pravilnim disanjem. Udišite zrak kroz nos brojeći do četiri, a nakon toga izdišite na usta također brojeći do četiri. Za dvije tri minute takvog disanja, trebali biste se umiriti. Kada dobro izvježbate tehniku, povećajte brojanje udisaja i izdisaja do šest kako biste produbili disanje.

Zbog stresa često posežemo za hranom, odnosno, tješimo se jedeći hranu, a zapravo taj problem možemo riješiti pravilnim disanjem. Da biste se riješili gladi udišite na nos brojeći do četiri, a kad izdišite, napučite usne kao da pijete nešto na slamku i brojite do osam.


Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza

Funded by Norwegian Ministry of Foreign Affairs | Implemented by and | In cooperation with Ministry of Health of Tuzla Canton