BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


10 stvari koje vam mogu vratiti energiju

shutterstock_190813610

Budilica ujutro nije ničiji prijatelj. Bez obzira spavali dobro ili ne ponekad se osjećamo kao da nam je potrebno nekoliko sati više sna. Ipak, postoje još neki jednostavni načini na koje možemo energizirati svoj organizam i na brz način odagnati umor.

-1- Pijte vodu- Dehidracija uzrokuje bezvoljnost, pa ako želite biti aktivni ostanite hidratizirani. Kofein vam može biti jutarnji poticaj, ali nemojte s njim pretjerivati. Kafa vam daje privremenu energiju, ali i potiče izlučivanje vode iz organizma. Prije ili nakon kafe popijte veliku čašu vode.

-2-  Uzmite proteine- Proteini za doručak pomoći će vam održati konstantnu razinu šećera. Iskušajte pripremljene visokoproteinske obroke.

-3- Koristite nos- Mirisi agruma mogu razbuditi organizam, pa nabavite gel za tuširanje s mirisom limuna ili u kupku ulijte nekoliko kapi eteričnog ulja limuna. Mirisi mente također stimuliraju područje mozga odgovorno za koncentraciju, pa će vas održati budnima. Stavite jedan pepermint u usta pri izlasku iz stana.

-4- Uključite liniju- muzika izoštrava mentalni fokus i podiže raspoloženje. Nabavite kompilaciju omiljenih pjesama i slušajte ih dok se razbuđujete ili dok se vozite na posao.

-5- Pokrenite se Istraživanja su pokazala kako kada nenaspavane osobe vježbaju njihova razina energije se podiže za 20 posto, a umor smanjuje za 65 posto. Napravite nekoliko čučnjeva, trbušnjaka ili sl, kada ste bezvoljni, nenaspavani ili umorni.

-6- Družite se s veselim osobama- Sigurno postoje neke osobe s kojima se uvijek dobro nasmijete kada ih vidite. Dogovorite s njima ručak, kafu ili bar komunicirajte putem maila ili chata.

-7- Pristanite na dovoljno dobro- Težnja za savršenstvom je energetska crna rupa. (Osim što je savršenstvo nemoguće. ) Umjesto da čeznete za nečim savršenim zadovoljite se sa solidnim ili dovoljno dobrim.

-8- Pomirišite cvijeće Odvojite novac za buketić cvijeća.. Prema istraživanjima osobe koje imaju zasađenu biljku ili svježe cvijeće u domu osjećaju se poletnije. Mali buket možete staviti i u ured.

-9- Rješavajte iritantne zadatke- Svi imamo neke poslove koji nas živciraju, pa ih svakodnevno odgađamo. Bilo da trebate pozvati majstora da popravi vrata ili raščistiti arhivu, što duže odgađate to vam taj zadatak više energije crpi.

-10- Budite ljubazni i zahvalni  Ako ste pod stresom teško se prisjetiti toga koliko cijenite zdravlje, obitelj, hlače kupljene na rasprodaji ili sl. Usredotočite se na ono pozitivno. Također, budite ljubazni prema nepoznatim osobama, pridržite vrata ženama s kolicima i djecom, recite kolegi kako dobro izgleda…


Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza

Funded by Norwegian Ministry of Foreign Affairs | Implemented by and | In cooperation with Ministry of Health of Tuzla Canton