BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Kako se zdravo udebljati?

debljanje

Većina ljudi kada pomisli na dijetu, misli na gubitak kilograma. No, to se ne mora uvijek odnositi na mršavljenje nego dijeta može imati različite ciljeve, a ako ste primjerice, premršavi, cilj dijete može biti dobivanje kilograma.

Možda ćete pomisliti da nije pošteno da je netko toliko mršav da treba nabaciti koju kilu sa dijetom za debljanje. Isto kao što je prekomjerna tjelesna težina opasna po zdravlje, tako je i premala tjelesna težina isto.

Razlozi prevelike mršavosti mogu biti razni, a ovdje možete vidjeti neke savjete za dobivanje težine odnosno onih zanosnih oblina za kojima svi pate. Kako postoji zdravo mršavljenje, tako postoji i zdravo debljanje pa nemojte misliti da su kod debljanja dozvoljena brza hrana i slatkiši.

Trebate promijeniti svoje prehrambene navike tako da imate tri velika glavna obroka i tri zdrava međuobroka. Trebali biste unositi barem 500 kalorija više nego inače u organizam.

Jedite kruh od miješanih žitarica uz glavno jelo, a možete ga jesti i uz med, pekmez, maslac od kikirikija i sirne namaze.

Jedite puno povrća kao što su kukuruz, mrkva, grašak, krumpir, grah, cvjetača, brokula, tikvice, krastavci, rajčica…Od voća jedite kruške, jabuke, banane, suho voće, šljive, breskve, bobičasto voće i lubenice.

Pri kuhanju možete dodati i veću količinu ulja, ali ona nerafinirana kao što su maslinovo ulje, kokosovo ulje ili maslac. Kalorije možete unositi pomoću preljeva za pite, salate, krekere ili tost. Najbolje bi bilo da ti preljevi imaju u sebi maslinovo ulje, puter ili maslac od orašastog voća i majoneze.

Izbjegavajte hranu s praznim kalorijama, odnosno hranu bogatu lošim masnoćama i šećerima koji mogu samo razviti bolesti krvožilnog sustava. Izbjegavajte čips, kolače, kekse, obrađeno meso, umjetne sokove i ostale oblike brze hrane.


Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza

Funded by Norwegian Ministry of Foreign Affairs | Implemented by and | In cooperation with Ministry of Health of Tuzla Canton