BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Najbolje vježbe za zategnute ruke

8235672157726479405ac512429853_w640

Vježbe za ruke jačaju bicepse, tricepse, ali i gornji dio leđa. Takođe, rješiće vas i nakupljene masnoća oko pazuha, ali i na leđima na području grudnjaka. Ukoliko krenete da vježbate sada, vrlo brzo  ćete imati lijepe, oblikovane i učvršćene ruke.

 

Prilikom izvođenja ovih vježbi potrebno je da pazite na držanje i leđa. Učvrstite tijelo, posebno torzo i stomak i držite ravna leđa tokom izvođenja vežbi kako biste izbjegli moguća istezanja mišića pogotovo kod korištenja bučica. Jednako kao što je važno imati lepo oblikovane mišiće, još je važnije raditi vježbe pravilno i bez ozljeda.

Brzi intenzivni trening učinit će vaše ruke, ramena, bicepse i tricepse izduženima. Traje samo 10 minuta, a ukoliko krenete sad, do sredine ljeta ćete imati divno zategnute ruke.


Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza

Funded by Norwegian Ministry of Foreign Affairs | Implemented by and | In cooperation with Ministry of Health of Tuzla Canton