BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


U svako jelo i piće dodajte ovaj začin…

cimet

Samo pola kašičice je dovoljno da u vrlo kratkom roku otopite masne naslage, naročito na stomaku. Od svih masnih naslaga, one na stomaku su najtvrdoglavije, a s godinama, i uprkos zdravoj ishrani i istom intenzitetu aktivnosti, postaju sve tvrdokornije.

Tome pogoduju povišeni nivoi kortizola, hormona stresa koji razgrađuje mišiće i stvara plodno tlo za taloženje masnih naslaga na stomaku, koje su mnogo više od estetskog problema jer usporavaju metabolizam i povećavaju rizik od bolesti srca i nekih vrsta raka.

“Krivac broj jedan zbog kojeg je bitku protiv masnoća nataloženih na stomaku vrlo teško dobiti su hormoni. S menopauzom se smanjuje nivo estrogena; a to utiče na taloženje sala, zbog čega su žene i sklonije stvaranju, po zdravlje opasnog, visceralnog masnog tkiva koje oblaže organe i povezano je sa dijabetesom tipa 2 i bolestima srca”, kaže dr Oz.

Novo istraživanje je pokazalo da salo na stomaku smanjuje i mineralnu gustinu kostiju i povećavaju rizik od gubitka koštane mase, upozorava slavni lekar. Hormonska neravnoteža tokom menopauze neretko uzrokuje i stalan osjećaj gladi.

Poremećaji spavanja, uobičajeni u perimenopauzi i menopauzi, povezani su sa smanjenjem nivoa leptina, hormona koji suzbija apetit i sa povećanjem nivoa grelina koji stimuliše apetit, objašnjava Oz.

Kako biste se riješili masnih naslaga sa stomaka, morate da dobijete tešku bitku protiv podivljalih hormona, estrogena i kortizola. Da biste ih ukrotili, morate da promjenite način života, u prvom redu način ishrane, jer upravo ishrana može da sabotira mukotrpne vježbe za ravan stomak.

Na listi namirnica koje su saveznici masnih naslaga na stomaku su pakovane namirnice, delimično hidrogenisana ulja i obogaćena brašna.

Izbjegavajte sve namirnice koje sadrže transmasti, poput margarina, pakovanih kolačića, krekera i tjestenine, jer takva hrana udvostručuje sloj masnoća na stomaku, a čak može i da redistribuira masti iz drugih dijelova tijela na stomak.

Prazni ugljeni hidrati koji sadrže šećer i rafinisano brašno, gorivo su koje pospješuje stvaranje tih opasnih masnoća na stomaku.

Zato izbacite štetne ugljene hidrate, a svakom obroku dodajte pola kašičice cimeta, karanfilića ili origana, jer djeluju kao stabilizatori šećera u krvi.

Cimet i karanfilić ujutro dodajte kafi ili ovsenoj kaši, a tokom dana začinima pospite salatu, sendvič i glavno jelo – to će pospješiti sagorjevanje masnoća na stomaku.

“Osnova ishrane za lijep i ravan stomak su žitarice cijelog zrna i vlakna. Studije su potvrdile da žitarice cijelog zrna smanjuju masne naslage na stomaku, dok vlakna pospješuju rad metabolizma.

Stoga svaki dan jedite tri obroka od 300-400 kalorija koja sadrže žitarice cijelog zrna i dva lagana međuobroka koja obiluju vlaknima”, savjetuje dr Oz.


Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza

Funded by Norwegian Ministry of Foreign Affairs | Implemented by and | In cooperation with Ministry of Health of Tuzla Canton