BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


5 namirnica koje možete jesti svakodnevno

kada_misevi_kolo_vode_7_997928579

Kalorije su nekima postale opsesija, no i tu postoje razlike i nije svejedno otkud dolaze – ove namirnice prepune su nutrijenata koji vam trebaju. Kalorije se razlikuju od namirnice do namirnice, jer u nekima uz njih dobivate i toliko drugih korisnih nutrijenata da je prava šteta ne jesti to svaki dan.

Jaja – jedine namirnice na svijetu koje kuhanjem ne gubi na hranjivosti. Osim minerala i vitamina, jaja su izvrstan izvor omega 3 masnih kiselina koje štite srce i kardiovaskularni sistem.

Kokos – ovo voće sadrži čak 90 posto zasićenih masnih kiselina. One se drugačije razgrađuju i potiču rad metabolizma i dulju sitost, pa se preporučavaju osobama koje žele skinuti suvišne kilog

Maslinovo ulje – prirodni izvor dobre masti, obiluje vitaminima E i K, kao i moćnim antioksidansima. Dokazano je da redovita konzumacija maslinova ulja štiti od upala, snižava krvni pritisak  i dobra je za srce i kardiovaskularni sistem.

Orašasti plodovi – sjajan su izvor vitamina E, koji je zadužen za elasticitet i zdravlje kože. Osim toga, orašasti plodovi sadrže i magnezij, koji se inače teško apsorbira iz hrane, a važan je za borbu protiv stresa i za zdravlje živaca.

Sir – je  prepun je hranjivih tvari poput kalcija, fosora, selena i vitamina B12, a jedna kriška sira sadrži nešto manje od 7 grama proteina, koji su važni za izgradnju mišića, pravilan rad mozga i ostalih organa u tijelu. Ukoliko izbjegavate jesti meso ili ribu, hranjive tvari nadomjestite sirom.


Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza

Funded by Norwegian Ministry of Foreign Affairs | Implemented by and | In cooperation with Ministry of Health of Tuzla Canton