BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Ko o čemu, žene o mršavljenju …

devojka-na-plazi-1406662209-43026

Prehrambena vlakna u ovim namirnicama “liječe” zatvor, snižavaju holesterol i podstiču rad metabolizma. Hrana bogata prehrambenim vlaknima ubrzava probavu, rješava probleme sa stolicom i podstiče sagorjevanje masnih naslaga. Ove namirnice bogate su tim nutrijentima, a jele su ih i naše nane i bake:

Šljive

Da, šljive su izvrsni izvori prehrambenih vlakana koje će da stabilizuju probavu. Ali, to je samo početak njihovih zdravstvenih “supermoći”. Sadrže i neke antioksidanse koji su važni saveznici u borbi s dijabetesom, gojaznošću i sprečavaju srčane bolesti.

Jedite sveže plodove kao međuobrok, ili ih dodajte zobenoj kaši, jogurtu i smutijima. Priuštite sebi i komad kolača od šljive po bakinom receptu.

Kupus

Kupus je, poput karfiola, kelja i prokelja, povrće iz porodice krstašica i jedna od najzdravijih namirnica koje možete da stavite na svoj tanjir. Prepun je fitonutrijentima, a pogotovo prehrambenim vlaknima koji “liječe” zatvor, snižavaju holesterol i podstiču rad metabolizma. Najbolje je da ga isječete na tanke trake i jedete sirove u letnjim salatama.

Grah

Ne odričite se graha ni u ljetnjim mjesecima! Dodajte ga omiljenim supama, salatama i drugim jelima. Ovaj izvor biljnih bjelančevina i prehrambenih vlakana čini čudo za probavu i tijelo. Grah efikasno zasićuje, a bogat je gvožđem i magnezijumom koji opuštaju mišiće nakon vježbanja ili plivanja na odmoru.


Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza

Funded by Norwegian Ministry of Foreign Affairs | Implemented by and | In cooperation with Ministry of Health of Tuzla Canton