BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Kako popraviti držanje

 vjezbe-snage

Sve više ljudi se žali da ih bole leđa. Zašto je to tako? Bolovi u leđima postali su naša svakodnevica, a krivac leži u našem ponašanju i lošim navikama. Sjedimo većinu dana u nepravilnom položaju, slabo vježbamo i loše se hranimo. Sve to rezultira našom općenito lošom slikom i sasvim prirodno dolazi do nepravilnog držanja. Kada se pravilno hranimo, vježbamo i održavamo um bistrim, samopouzdanje je na razini i nije nam teško ispraviti se. No, ako imamo višak kilograma, samopouzdanje će nam biti niže i sve će lakše biti ponovno se pogrbiti.

Ako ste osuđeni na sjedeći rad trebali biste računati na uskoro nastupajuće probleme s leđima i bolove. Možda ih već i imate. Jednaku sudbinu dijele vozači i studenti. No, postoji lijek i za to. Promijenite se, promijenite kako sjedite i potrudite se popraviti držanje.

Kupite kvalitetnu stolicu

Ako već sjedite dugo vremena onda barem sjedite na anatomskoj stolici u kojoj će vaša kičma biti poduprta na pravim mjestima te rasterećena na dijelovima gdje je najviše opterećujemo. Uložite malo više novca i svakako će vam se isplatiti. Anatomski madrac i jastuk također su dobra investicija.

Podignite glavu

Računalo nam je prenisko, papiri su nisko i glava nam je savijena prema dolje. No to ne trebate prihvatiti kao takvo. Postoje mnogi dodaci koji omogućuju da papire držite na povišenom, razne naprave za podizanje laptopa i tableta na razinu očiju. Istražite i posvetite se poboljšanju svog života.

Vježbajte

Barem dva puta sedmično vježbe snage poput joge ili pilatesa. Vježbanjem ne samo da poboljšavate svoje zdravlje i raspoloženje, već  također pojačavate tonus mišića, a kada osnažite mišiće leđa rasterećujete kičmu tereta. Osim vježbanja pravilno hodanje je vrlo važno, tokom hodanja ramena moraju biti zabačena unatrag, a brada paralelna s podom.

Pravilno sjedite

Ovo možda zvuči banalno, ali dok pokušavate sjediti ispravno također jačate mišiće kičmenog stuba i navikavate se na ispravno sjedenje. Što prije naviknete pravilno sjediti to će vam biti lakše a dobrobiti su mnogobrojne, od poboljšane cirkulacije, koncentracije te će se bolovi u leđima smanjiti.

Povremeno ustanite

Dugo sjedenje nije dobro niti za cirkulaciju kao niti za kičmu. Zato svakih sat vremena sjedenja ustanite i razgibajte se.


Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza

Funded by Norwegian Ministry of Foreign Affairs | Implemented by and | In cooperation with Ministry of Health of Tuzla Canton