BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Kako stanjiti bedra

vjezba-za-noge

Već neko vrijeme razmišljate o tome da stanjite bedra, ali vam to nikako ne polazi za rukom? Pokušali ste razne vježbe, uspjeli smanjiti opseg struka i učvrstiti gornji dio tijela, ali bedra su još uvijek velika nepoznanica? Problem je što ste se vjerojatno usredotočili na krive vježbe koje ne djeluju za taj dio tijela.

Vježbe nisu jedino na što treba pripaziti, važno je voditi računa i o prehrani te općenito mršavljenju jer gubljenjem određenog broja kilograma bedra će uskoro imati manji opseg i cijela slika će izgledati bolje.

Žene su oduvijek htjele imati lijepe i čvrste noge, a bedra su uvijek predstavljala veliki problem jer masnoća koja se skupljala godinama postala je vidljivija upravo na tom dijelu tijela, posebno kada se obuku tajice ili možda uske hlače na kojima se vidi svaka nepravilnost.

Važno je biti strpljiv i ne očekivati rezultate preko noći. Uz pravilnu prehranu koja će sadržavati namirnice s manje masnoće te puno vlakana, minerala i vitamina, potrebno je pronaći odgovarajuće vježbe zahvaljujući kojima ćete ponosno pokazivati svoje noge.

Dobitna kombinacija prehrane i vježbi može dati rezultate iz snova. Jedna od vježbi koja se preporučuje su čučnjevi. Što treba učiniti? Prije nego krenete vježbati dobro se istegnite kako tokom obavljanja vježbe ne bi došlo do ozljede, istegnuća mišića.

Ostanite u uspravnom položaju, raširite noge i počnite se spuštati kao u baletu. Pazite da su vam leđa ravna, stopala usmjerena prema van.

Nakon što se spustite u čučanj ostanite u tom položaju barem 20 sekundi i nakon toga se vratite u početni položaj. Noge ovog puta trebaju što više biti primaknute jedna drugoj, držite ih tako 20 sekundi i opet zakoračite, spustite se čim više i ponovite vježbu 5 minuta.

Uzmite podlogu i lezite na leđa. Ruke trebaju biti uz tijelo, koljena savijena, a između nogu ručnik ili krpa. Krenite podizati stražnjicu od poda koliko možete, pazite da su vam leđa i dalje priljubljena uz podlogu. Kada je podignete držite je u zraku par sekundi, spustite i tako barem deset puta.

Kako bi uvijek imali vremena napraviti vježbe, sastavite raspored i pronađite dio dana kada ćete imati dovoljno slobodnog vremena da se opustite i poradite na oblikovanju tijela.


Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza

Funded by Norwegian Ministry of Foreign Affairs | Implemented by and | In cooperation with Ministry of Health of Tuzla Canton