BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Najbolje namirnice za dobar i miran san

noc-hrana-frizider
Ako patite od hronične neispavanosti zbog čega u poslednje vreme osećate umor, nervozu i slabost, onda je pravo vrijeme da u svoju ishranu uvedete sliedeće namirnice….

Više puta smo pisali o tome da treba u večernjim satima da izbiegavamo obilna jela kako bismo smanjili tjelesnu masu i održali svoju težinu, ali šta ako mala užina može bolje da vas pripremi za spavanje?

Jason Wrobel, kuvar veganske sirove hrane i autor nedavno objavljenjog kuhara Eaternity, utvrdio je da pojedine namirnice sa komponentama kao što su kalijum, magnezijum, kalcijum i triptofan mogu da regulišu nesanicu. Zato smo riješili da vam predstavimo spisak namirnica koje treba da se nađu na vašem meniju:

Smeđa riža

Ako često posežete za valiumom kako biste zaspali, možda je pravo vrijeme da rješenje pronađete u prirodnim namirnicama. Smeđa riža sadrži gama amino buternu kiselinu (GABA) koja će vam pomoći da utonete u miran san.

Leblebije

Ova zdrava biljka bogata je visokim sadržajem vitamina B koji je neophodan za proizvodnju melatonina. Zato bi trebalo u svoju ishranu da uvedete leblebiju, ili malo svježeg humusa koje možete jesti u večernjim satima.

Trešnje

Trešnje su takođe poznate po melatoninu, supstanci koja reguliše naš biološki san, odnosno navodi na pospanost i pomaže tijelu da se bolje pripremi za ulazak u san.

Banane

Samo jedna banana tokom dana može da reguliše vaš san. Wrobell otkriva da je ova voćka njegova omiljena namirinica koja se odlično bori protiv nesanice.

Orasi

Poznata su mnogobrojna hranljiva svojstva orasa, a ovo košutnjavo voće sadrži visok izvor amino kiselina i metalonina, koji opuštaju organizam i regulišu san.


Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza

Funded by Norwegian Ministry of Foreign Affairs | Implemented by and | In cooperation with Ministry of Health of Tuzla Canton