BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Trudnička tegoba, jutarnja mučnina

kako-smanjiti-jutarnju-mucninu-u-trudnoci-14225-800x533-20160801094947

Kod nekih trudnica mučninu je moguće smanjiti jednostavnim prehrambenim promjenama poput uvođenja malih obroka koji se sastoje od suhih namirnica bogatih lako probavljivim ugljikohidratima. Jutarnja mučnina i povraćanje pogađa oko 75%  žena u prvom tromjesečju trudnoće te najčešće prestaje oko 17. sedmice trudnoće. Uzrok mučnina i povraćanja u trudnoći je nepoznat, ali se sumnja da je uzrok povećanje koncentracije hormona gonadotropina.

U nekih žena simptome jutarnje mučnine moguće je smanjiti jednostavnim prehrambenim promjenama poput uvođenja malih obroka koji se sastoje od suhih namirnica bogatih lako probavljivim ugljikohidratima. Također, dokazano je da vitamin B6 pomaže u smanjenju simptoma mučnine kod blagih slučajeva.

Mnogim ženama pomaže i mirisanje limuna čiji miris blokira uzrok pojave mučnine. Rezultati jedne studije, koja je obradila istraživanja koja su se bavila temom mučnine u trudnoći, pokazuju kako su najznačajniji načini smanjenja simptoma mučnine i povraćanja u trudnoći: akupresura, akupunktura, kortikosteroidi, đumbir, antiemetici te vitamin B6


Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza

Funded by Norwegian Ministry of Foreign Affairs | Implemented by and | In cooperation with Ministry of Health of Tuzla Canton