BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Za najbolji početak dana

zdravi-dorucak

Kako bi ispred sebe imali najbolji početak dana, bilo bi poželjno da ga tako i započnete. Po jutru se dan poznaje pa vam stoga u nastavku donosimo nekoliko savjeta kako ga najbolje možete započeti.

Kada se probudite, nemojte odmah ustajati iz kreveta, nego se prvo dobro istegnite. Jutarnje istezanje će vam pomoći da izbjegnete bolove u mišićima, kao i bolove u leđima. Nakon jutarnjeg protezanja u krevetu, ustanite i krenite u kupaonu, gdje odmah otiđite u tuš kabinu. Jutarnje tuširanje će vam opustiti mišiće i potaknuti cirkulaciju. Uz sve ovo vaše tijelo će imati bolji krvotok.

Doručak je najvažniji obrok u danu, pa bi bilo poželjno da za njega odvojite više vremena i hranite se zdravo. Zdravi doručak će dati organizmu potrebnu energiju, kao što će i izbalansirati nivo šećera u krvi. Svaki dan započet bez doručka daje organizmu slabiju pripremu za dnevne aktivnosti. Dan je najbolje započeti voćem, kao i određenom dozom proteina.

Prilikom spremanja za izlazak iz kuće, upalite glazbu. Muzika ima pozitivan utjecaj na zdravlje, te uvelike pomaže u ublažavanju stresa. Slušajte prilikom spremanja muziku koja vam najviše odgovara i koja će vas opustiti ili rasplesati, ovisi o tome što vam odgovara taj dan. Muzika će napuniti vaše baterije, te vas pripremiti za dan koji vas čeka.

 Jutarnja šetnja je savršena za početak dana. Nakon što ste se spremili i izašli iz kuće, krenite na posao pješke. Nema boljeg za vas i vaše zdravlje od hodanja. Jutarnja šetnja će vas sigurno razbuditi, ako se još uvijek niste razbudili, a osim razbuđivanja će vam i smanjiti stres, napuniti vas energijom i smanjiti rizik od mnogih oboljenja. Nakon šetnje osjećati ćete se puno bolje.

Budite se što ranije ujutro. Ranoranioci znaju koliko se bolje osjećaju baš zbog ranog jutarnjeg buđenja, a mi vam savjetujemo da i vi napravite isto. Imat ćete više vremena za sebe i jutarnje rituale koji puno znače. Ustanite rano u miru i ostatak dana ćete se sigurno osjećati bolje. Isto tako u krevet otiđite ranije i spavajte barem 8 sati


Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza

Funded by Norwegian Ministry of Foreign Affairs | Implemented by and | In cooperation with Ministry of Health of Tuzla Canton