BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Hrana bogata kalcijem

 salica-mlijeka

Jeste li znali da tijelo ne može samo proizvoditi minerale u dovoljnoj količini nego ih treba unositi u organizam uz pomoć prehrane? Zašto su minerali kao što je kalcij toliko važni? Upravo se kalcij smatra neophodnim mineralom koji čini važan dio raznih tkiva poput kosti i zuba.

Minerali i vitamini su važni za život svakog čovjeka i zbog toga ne treba zanemariti potrebu čovjeka da konzumira namirnice koje obiluju vrijednim sastojcima, a s kojima će pomoći svom organizmu i poboljšati kvalitetu življenja.

Od svih minerala najviše se govori upravo o kalciju kojeg u tijelu ima oko 1 kg. Njegova uloga za zdravlje svakog čovjeka i normalno funkcioniranje je velika, što nije čudno s obzirom na to da je odavno poznata njegova uloga kod sprječavanja ili odgode starenja kostiju. Važno je početi na vrijeme s unosom kalcija kako bi usporili proces starenja kostiju jer kada jednom počne nemoguće ga je zaustaviti.

Poznato je da su kosti najsnažnije dok smo mladi, ali s vremenom kako se približavamo srednjim godinama one postaju osjetljivije zbog čega treba biti oprezan. Važno je prije nego što nastupi kritičan period početi s povećanim unosom kalcija.

Razmislite o tome što ste dosad jeli i što bi trebali promijeniti. Primijetite li kako na svakodnevnom jelovniku nema dovoljno zelenog povrća, vrijeme je da to promijenite. Obogatite prehranu namirnicama kao što su špinat i kelj.

Svako jutro započnite sa šoljcom mlijeka jer se pokazalo kako upravo u ovoj bijeloj tekućini ima najviše kalcija. Za doručak se možete počastiti i pahuljicama koje ćete preliti mlijekom i tako spojiti ugodno s korisnim. Uz mlijeko ne zaboravite na svježi sir i jogurt. Iskoristite sve prednosti mliječnih proizvoda i pronađite način kako da ih uklopite u svakodnevnu prehranu.

Riba je jedna od najzdravijih namirnica, a pored omega 3 masnih kiselina u njoj možete pronaći i dovoljnu količinu kalcija baš kao što je slučaj u sardinama i lososu.

Koliko god kalcij bio važan za zdravlje treba znati kako se ne smije pretjerivati s unosom zbog “predoziranja”. Dokazano je kako u nekim slučajevima može dovesti do stvaranja bubrežnih kamenaca. Bilo bi najbolje da ga unosite zdravim načinom prehrane, a ako ne tako onda uz pomoć nadomjestaka koji dolaze u obliku tableta. Odaberite ono što vam najviše odgovara.


Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza

Funded by Norwegian Ministry of Foreign Affairs | Implemented by and | In cooperation with Ministry of Health of Tuzla Canton