BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Kako smršaviti bez gladovanja

zdrava-hrana

Gladovanje za gubitak kilograma zvuči kao najbrži i najjednostavniji put, no zapravo to uopće nije tako. Gladovanjem usporavamo svoj metabolizam i svaki obrok koji pojedemo nakon gladovanja naš organizam uzima kao zalihu i skladišti u obliku masti.

Stručnjaci su u godinama istraživanja otkrili da je najbolji način za mršavljenje jesti sve i više obroka dnevno, ali umjereno. No, kako to postići? Većina nas kada krene jesti najede se previše, pojedemo hrane do sitosti pa i više. Ako nakon takvog doručka pojedemo i takav ručak i večeru naš plan za mršavljenje će se izjaloviti i umjesto mršavljenja ćemo se udebljati. Da bismo mogli provesti plan mršavljenja treba izabrati kvalitetne namirnice.

Jaja su obilata proteinima i sadrže vrlo malo kalorija. Ako izaberemo kuhana jaja za naš obrok izbjeći ćemo suvišne masnoće koje koristimo tijekom prženja i pečenja. Do nedavno se mislilo da jaja zbog žumanjka povećavaju razinu kolesterola u krvi no to je proizašlo nakon istraživanja kao veliki mit. Kolesterol iz žumanjka je zdrav i jaja svakako više doprinose zdravlju nego što mu mogu naštetiti. A jednako tako jaja se mogu kombinirati u svim dijetalnim prehranama kao samostalan obrok, prilog ili u salati.

Želite li smršavjeti, a da pri tome niste gladni banane su idealno voće. Najbolji su izbor za doručak jer pridonose osjećaju sitosti i uravnotežuje razinu šećera u krvi. Banane sadrže škrob koji produžuje probavu i tako održava ravnotežu minerala i tekućina u tijelu.

Grejp, limun, mandarine i naranče kao i drugo citrusno voće obiluju vitaminom C i antioksidansima, citrusnim kiselinama i flavonoidima. Vitamin C jača imunitet i ubrzava razgradnju masti te potiče cirkulaciju koja pomaže razgradnji hrane. Grejp je idealan kod gubitka težine jer smanjuje apetit.

Zobene pahuljice su izvrsna namirnica za doručak ako želimo izgubiti kilograme. Zob se sporije probavlja od ostalih ugljikohidrata, poboljšava nivo kolesterola i ubrzava metabolizam.

Meso i proteini povećavaju mišićnu masu i rast mišića te tako potiču mršavljenje i sprječavaju nakupljanje masti. Proteini stvaraju duži osjećaj sitosti i daju organizmu energiju bez straha od gomilanja suvišnih kilograma.

Ove namirnice možemo uklopiti u svaki obrok i dodati im razno drugo povrće u obliku salata i priloga bez straha od debljanja i nakupljanja masnih naslaga. Ono što je bitno je da se kontroliraju porcije hrane i izbjegavaju deserti i slatkiši.


Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza

Funded by Norwegian Ministry of Foreign Affairs | Implemented by and | In cooperation with Ministry of Health of Tuzla Canton