BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Šta jesti nakon treninga

 namirnice-nakon-treninga

Nije dovoljno samo vježbati i pritom ne paziti na prehrambene navike vodeći se mišlju kako ćete vježbanjem ionako sve potrošiti. Kako bi svoje tijelo na pravilan način pripremili za vježbanje i tako se napunili dovoljnom količinom energije i više je nego važno znati kako se treba ponašati prije i nakon treninga.

Važno je znati kojih se prehrambenih navika treba držati prije i kada trening završi kako bi bili sigurni da radite sve kako treba, za svoje zdravlje i odličnu liniju te lijepo oblikovane mišiće. Količina hrane koju ćete pojesti ovisi o tome vježbate li već dugo i imate li naporne treninge ili se vaše aktivnosti svode samo na povremene šetnje ili vježbe kratkog vijeka.

Za njih vrijedi pravilo da su važna tri glavna obroka te nekoliko manjih međuobroka dok svi oni koji imaju svakodnevne naporne treninge i sport im je način života, kod njih se primjenjuje posebno pravilo o tome što bi trebali jesti prije, a što nakon treninga.

Nakon intenzivnog treninga kada ste radili na svim skupinama mišića i tijelo dotjerali do krajnjih granica, vrijeme je da organizmu pružite ugljikohidrate budući da ste upravo najviše njih potrošili vježbajući. Postoje zdravi i složeni ugljikohidrati koje bi trebali konzumirati. Tako se nakon treninga preporučuje konzumacija cjelovitih žitarica i voća.

Ugljikohidrati nisu jedini na koje treba pripaziti, tijelu su potrebni i proteini. Tako bi nakon vježbanja trebali pojesti kombinaciju zdravih ugljikohidrata i proteina, a najbolji primjer je integralni kruh s malo pilećih prsa, svježeg sira, skute, voća i vode. Pored sendviča u koji možete staviti puretinu, piletinu ili tunu, preporučuju se orašasti plodovi, nemasni krekeri, rižini kolačići i suho voće.

Zašto su važni ugljikohidrati? Zahvaljujući njima neće doći do razgradnje mišića, a ako želite biti sigurni da ćete unijeti pravo voće s potrebnim glikemijskim indeksom onda nećete pogriješiti pojedete li banane. S ugljikohidratima vaši će mišići dobiti potrebnu snagu i pripremiti se za novi dan vježbanja.

Kako ne treba zanemariti namirnice koje se savjetuju nakon vježbanja tako ne treba ignorirati upute za najbolje vrijeme kada bi trebali jesti. Potrebno je minimalno pričekati pola sata nakon treninga, a najviše dva sata. Cijelo vrijeme treba pratiti znakove koje vam daje vaše tijelo i ako osjetite glad nemojte to ignorirati.


Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza

Funded by Norwegian Ministry of Foreign Affairs | Implemented by and | In cooperation with Ministry of Health of Tuzla Canton