BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Vježbe za noge i stražnjicu

nogi

Bez obzira želite li se riješiti neuglednog celulita ili samo učvrstiti noge te podignuti stražnjicu, dobro je poznavati vježbe koje će vam to omogućiti i nakon kojih ćete se bolje osjećati. Celulit se najviše javlja na području ispod stražnjice te isto tako iznad koljena, a zbog kojeg mnoge žene ne žele tokom ljeta ili bilo kada u godini odjenuti nešto kratko i tako otkriti bolnu tačku.

Celulit je ujedno estetski i zdravstveni problem koji pogađa velik dio populacije i najviše zbog toga se svakodnevno radi na njegovu rješavanju, bilo u obliku raznih vježbi ili promjenom prehrambenih aktivnosti. Ružna narandžina kora ili čvrstina, važno je da saznate s kojim ćete vježbama postići željeni cilj, a to je čvrsta i podignuta stražnjica te lijepe noge.

Dobro je što vježbe možete odraditi i kod kuće. Uzmite podlogu, lezite se na bok, ispružite noge, udahnite i krenite s vježbanjem. Počnite s podizanjem noge, druga ostaje na podlozi i tako nekoliko puta. Kako bi efekt vježbanja bio veći na nogu koju podižete stavite uteg. Napravite nekoliko serija po 10 podizanja.

Dok ste na podlozi iskoristite vrijeme za drugu vježbu za koju morate biti na sve četiri. Kleknite se, pogled ispred sebe i počnite podizati jednu nogu. Učinite to 10 puta i zatim titrajte isto toliko puta te se prebacite na drugu nogu. Dok podižete i spuštate nogu pazite da su vam mišići stražnjice cijelo vrijeme stisnuti.

Za sljedeću vježbu treba leći na leđa, ruke trebaju biti uz tijelo, a noge savijene u području koljena. Počnite podizati stražnjicu. Učinite to 20 puta i nakon toga titrajte brojeći do deset. Svaki put kada se podignete ostanite u tom položaju barem nekoliko sekundi kako bi učinak bio što bolji.Kada su u pitanju lijepe noge i seksi stražnjica čučnjevi su nezaobilazni. Vjerojatno ne postoji trener koji vam neće preporučiti upravo ovu vježbu.

Dovoljno je da stanete, leđa uspravna, ruke ispred sebe i počnete sa spuštanjem u čučanj. Važno je zadržati ravnotežu i za početak napraviti dvije serije po 20 podizanja. Čučnjeve možete odraditi i uz pomoć stolice ili klupe ako se nalazite vani.

Svaki put prije vježbanja potrebno je odraditi vježbe istezanja kako se ne bi ozlijedili tijekom treninga. Pronađite svaki drugi dan vrijeme za sebe i napravite vježbe nakon kojih ćete biti zadovoljniji odrazom u ogledalu.


Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza

Funded by Norwegian Ministry of Foreign Affairs | Implemented by and | In cooperation with Ministry of Health of Tuzla Canton