BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Brzo skidanje kilograma

brzo-skidanje-kilograma

Među raznim metodama mršavljenja postoje one s kojima se brže ili sporije gube kilogrami. Svi koji u kratkom roku žele izgubiti višak koji se nakupljao kroz neko vrijeme, željet će znati način za brzo skidanje kilograma, a s kojim će i prije nego što su se nadali doći do željenih rezultata.

Postoji nekoliko dijeta s kojima je moguće brže mršavljenje, ali bez obzira za koju se odlučili, dobro je znati da svi koji se odluče na ovaj korak moraju imati volju i karakter da izdrže i ostanu dosljedni cilju koji su si zadali. Koliko god ponekad bilo teško ono što može držati svakog koji se odluči na dijetu za brzo skidanje kilograma je konačni rezultat.

Manji broj koji pokaže vaga već nakon kratkog vremena dovoljna je motivacija za svakog ko se odluči na brzo skidanje kilograma. Od raznih dijeta koje pomažu kod mršavljenja, treba izdvojiti jabučnu dijetu poznatu po kratkom vremenu potrebnom za pozitivne rezultate.Upravo tako, jabučna dijeta ili dijeta s jabukama jedna je od onih s kojom brzo mršavite. Jabučna dijeta traje nekoliko dana, a pretpostavlja se kako se po sedmici gubi jedan ili čak i više kilograma. Što je potrebno učiniti?

Odlučite li se za dijetu s jabukama potrebno je svaki dan prije svakog obroka pojesti jednu jabuku. Osim toga trebali bi imati oko 5 manjih obroka, a u koje ćete pored jabuke uvrstiti i drugo voće i povrće. Važno je da obogatite prehranu namirnicama koje u sebi imaju dovoljnu količinu vlakana, a s kojom ćete biti siti i unijeti manje kalorija. Jabuke su odlične jer u sebi sadrže pektin, a zahvaljujući kojem se održava potrebna razina šećera u krvi te smanjuje kolesterol. Jabuke su odlična namirnica za očuvanje srčanog sistema.

Prije nego što se odlučite za prijelaz na brzu dijetu i promjenu u načinu prehrane koji neće dugo trajati, savjetuje se odlazak kod ljekara kako ne bi ugrozili zdravlje, a posebno oni koji su već od prije imali određenih zdravstvenih problema.

Kad uspijete i izgubite određen broj kilograma potrebno je zadržati neke od prehrambenih navika, a to je konzumiranje puno voća i povrća te se okrenuti drugim zdravim životnim navikama kao što je puno kretanja.


Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza

Funded by Norwegian Ministry of Foreign Affairs | Implemented by and | In cooperation with Ministry of Health of Tuzla Canton