BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Dijeta s krastavcima brzo skida kilograme

krastavci

Dijeta s krastavcima preporučuje se svima onima koji žele mršavjeti zdravo tokom dijete, a ne znaju što jesti. Kod dijete s krastavcima, osim krastavaca, postoji još nekoliko proizvoda koji se konzumiraju. Dijeta traje deset dana, a ako želite odlične i zadovoljavajuće rezultate pokušajte na ovoj dijeti biti 14 dana. U 14 dana možete izgubiti po 7 kilograma, a gubitak kilograma ovisi i o vašoj fizičkoj aktivnosti.

Temelj ove dijete je salata napravljena od krastavaca koju možete jesti u količinama koje poželite. Kada god osjetite glad uzmite ovu salatu koja ujedno sadrži važne hranjive vrijednosti.

Osim salate s krastavcima tokom dana jedite po dva kuhana jaja, 150 grama bijelog mesa ili 150 grama tunjevine. Pojedite dva veća krompira, koje možete skuhati ili peći u pećnici. Izbjegavajte prženje. Umjesto krompira možete pojesti po tri šnite integralnog hljeba. Konzumirajte puno tekućine, čaj ili kafu bez šećera. Ne konzumirajte gazirana pića, izbjegavajte alkohol i slatkiše.

U svoju sedmičnu  prehranu uvrstite organsko voće, a tokom dijete je dopušteno oko 500 grama. Kod svakog obroka uz navedene namirnice možete konzumirati salatu od krastavaca ili si možete napraviti shake od krastavaca.

Za doručak pojedite 2 kuhana jaja i salatu od krastavaca. Za užinu uzmite pet šljiva ili jabuku ili po želji sezonsko voće od 200 do 250 grama. Za ručak pojedite integralni hljeb i salatu od krastavaca. Konzumirajte shake od krastavaca za doručak, a za večeru uzmite voće po vlastitoj želji.

Salata od krastavaca se radi od 400 grama krastavaca, 2 decilitra jogurta i soli. Možete u salatu ubaciti i mladoga luka ako volite.Salata se priprema tako da ogulite krastavce te ih narežete na male komadiće, posolite i prelijte jogurtom ili kiselim mlijekom. Dodajte komadiće sjeckanog luka ako želite.

Shake od krastavaca se priprema tako da izblendate jedan krastavac, jednu šaku svježeg špinata i jednu jabuku. Dobro sve sameljite i po želji ubacite oraha ili badema. Pripravak stavite u čaše i popijte svježe. Shake od krastavaca je bogat vitaminima, vlaknima, željezom, kalcijem, magnezijem…

Upotrebljavajte uvijek samo svježe povrće i voće. Kod svake dijete, pa i ove krećite se što više. Šećite, trčite, vozite bicikl, jer fizička aktivnost doprinosi svakom rezultatu.


Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza

Funded by Norwegian Ministry of Foreign Affairs | Implemented by and | In cooperation with Ministry of Health of Tuzla Canton