BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Hrana koja ne deblja

 hrana-koja-ne-deblja

Vitka linija bez viška kilograma… Kako imati lijepu figuru bez da gladujete i izlažete se dugotrajnim dijetama zbog kojih je na kraju većina ljudi frustrirana jer se mora držati rigoroznih pravila? Postoje brojne metode kako možete biti zadovoljni izgledom, a jedna od njih je da pronađete hranu koja ne deblja, ali je isto tako ukusna. Kako uživati u finim jelima bez razmišljanja o tome hoće li se nakon nekog vremena kilogrami vratiti poput loptice u tenisu?

Postoji hrana koja ne deblja, a koja svojim posebnim ukusima pruža pravo zadovoljstvo i ono najbolje sitost s kojom ćete biti mirni neko vrijeme. Čuli ste da u prehranu treba uvrstiti što više voća, ne samo zbog vitamina nego i vlakana koji pružaju osjećaj sitosti?

Među raznim voćkama treba izdvojiti kruške i jabuke koje u sebi imaju određena vlakna zahvaljujući kojima dolazi do sitosti, a uz pomoć kojih osoba mršavi brže nego uz bilo koje drugo voće. Pored namirnica koje u sebi imaju veliku količinu vlakana, stručnjaci savjetuju da konzumirate namirnice koje obiluju vodom baš poput paradajza.

Ne samo što ćete uspjeti ubrzati metabolizam nego ćete organizmu pružiti potreban osjećaj sitosti kako ne bi pretjerali s količinom hrane koju unesete u organizam.

Želite li biti zadovoljni izgledom i ne razmišljati puno o kilogramima, držite se jutarnjeg rituala i ne preskačite doručak. Ujutro možete pojesti integralne žitarice bez šećera koje će vas držati sitima i do nekoliko sati.

Kuhani krompir je još jedna namirnica na popisu hrane koja ne deblja. Ponekad umjesto pečenog krompira ili onog spremljenog na dubokom ulju, radije pojedite kuhani krompir s korom u kojoj se nalazi najviše hranjivih tvari. Krompir će vas dugo držati sitima, a unijet ćete dovoljnu količinu vlakana.

Kokice spremljene na tradicionalan način isto tako su namirnica koja ne deblja jer nema puno kalorija, a pruža dovoljno sitosti, budući da su pune zraka i zauzimaju puno mjesta u želucu. Pronađite hranu koja ne deblja i s kojom ćete brzo doći do željenih rezultata i ne razmišljati više o tome koliko čega smijete pojesti, a da se to kasnije ne primijeti na trbuhu, stražnjici ili drugim dijelovima tijela. Pored konzumacije zdravih namirnica treba se i dovoljno kretati.


Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza

Funded by Norwegian Ministry of Foreign Affairs | Implemented by and | In cooperation with Ministry of Health of Tuzla Canton