BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Hrana koja štiti od raka

hrana-koja-stiti-od-raka

Kako bi se zaštitili od teških i smrtonosnih bolesti u obzir treba uzeti i način života, a koji pored dovolje količine kretanja, pronalaženja načina oslobađanja od stresa podrazumijeva i konzumiranje određenih namirnica. Dokazano je da postoji hrana koja štiti od raka.

Kod smrtonosnih bolesti kao što je bilo koji oblik raka važno je pravovremeno otkrivanje zbog čega treba ići na redovne kontrole, a ne može odmoći ni konzumacija zdravih namirnica koje obiluju vrijednim i ljekovitim sastojcima.Bez obzira što za neke namirnice nije dokazana povezanost s prevencijom od određenih bolesti, očito je kako prehrana koja se oslanja na određenim sastojcima ne može odmoći nego naprotiv donijeti samo dobro.

Za početak dovoljno je znati kako slobodni radikali koji se nalaze u organizmu mogu dovesti do uništavanja DNK što na kraju rezultira pojavom kancerogenih stanica. Kako bi se zaštitili od štetnih spojeva unutar organizma, potrebno je opskrbiti se antioksidansima koji pomažu tijelu kod rješavanja svih štetnih spojeva.

Važno je pronaći hranu bogatu antioksidansima, a s kojom ćete si stvoriti više šanse da se na kraju zaštitite od određenih bolesti. To su namirnice bogate beta karotenom i vitaminima E i C.

Vitamin C pronaći ćete najviše u namirnicama kao što su paprike, limun, naranče, krumpir i brokula. Beta karoten nalazi se u mrkvi, kelju i tikvicama, a vitamin E u jajima, orašastim plodovima i sjemenkama.

Omega 3 masne kiseline su isto tako važne za zdrav život i manje bolesti, pa se savjetuje konzumiranje masnije ribe kao što su srdele, losos i skuše.

Važnu ulogu u prevenciji raka ima i soja, a čemu u prilog idu podaci svjetske organizacije po kojoj žene u Tajlandu u puno manjoj mjeri obolijevaju od raka dojke za razliku od žena u Americi i drugim dijelovima svijeta. Zeleni čajevi iz Japana poznati su po antikancerogenim svojstvima i zbog toga bi bilo dobro popiti dvije do tri šoljicečaja svaki dan.Ključ uspjeha je u kombiniranju raznih namirnica jer raznovrsna prehrana je najbolji put prema boljoj kvaliteti života u kojoj će biti zastupljeni svi važni sastojci, a s kojima će tijelo dobiti željene vitamine, minerale, proteine i vlakna. Sastavite raspored i uključite u prehranu sve što mislite da bi vam moglo pomoći


Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza

Funded by Norwegian Ministry of Foreign Affairs | Implemented by and | In cooperation with Ministry of Health of Tuzla Canton