BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Kako kontrolisati apetit

zeleno

Želite izgubiti kilograme, ali ste svjesni kako gladovanje nije najbolji put? Jasno vam je da treba pronaći najbolji put mršavljenja bez negativnog uticaja na zdravlje? Rješenje se krije u odabiru načina s kojim ćete moći kontrolirati apetit, biti siti, a opet ne unijeti previše kalorija.

Kako kontrolisati apetit i ne unijeti veliku količinu kalorija zbog kojih će kasnije gubitak kilograma biti sve teži? Odgovor leži u pravom odabiru namirnica koje će olakšati posao svakome tko je barem jednom u životu pokušao izgubiti kilograme.

Avokado je jedna od namirnica s kojom se potiskuje apetit i s dovoljnom količinom vlakana za odličan rad probavnog sistema. Apetit se može kontrolirati i uz pomoć kuhanih jaja, a zahvaljujući kojima će doći do manjeg unosa kalorija. Dokazano je da svi koji imaju naviku jesti jaja za doručak tokom dana pojedu manje od onih koji su ujutro imali laganiji obrok.

Jeste li pokušali s čašom vode prije obroka? Radi se o još jednoj metodi koja olakšava održavanje zadovoljavajuće težine i izbjegavanje debljanja. Dovoljno je popiti čašu vode kako bi se pobrinuli da taj dan nećete pojesti više od onog što ste planirali.

Jedna od zdravijih i korisnih metoda postizanja veće sitosti je konzumiranje supe od povrća. Pored toga što se uz njenu pomoć može suzbiti apetit, zahvaljujući tanjuru supe u organizam ćete unijeti potrebnu količinu vlakana i drugih sastojaka neophodnih za bolje zdravlje cijelog organizma.

Namirnice koje mogu pomoći kod smanjivanja apetita i gladi su one koje se nalaze na popisu zelenih namirnica. Radi se o lisnatom povrću koje u sebi ima dovoljnu količinu vitamina A, B i C te kalcija, kalija i magnezija. Ne samo što pomažu kod mršavljenja nego i popravljaju kvalitetu života te služe kao štit od raznih bolesti.

Kontrolirati apetit i smanjiti osjećaj gladi moguće je i uz pomoć cimeta i zelenog čaja, poznatog antioksidansa koji pomaže izbaciti štetne tvari iz organizma.

Očito je kako se na popisu korisnih namirnica za smanjenje apetita nalazi raznovrsna hrana s kojima možete obogatiti prehranu i svaki dan u organizam unijeti sve potrebno za bolje zdravlje. Treba početi na vrijeme i s raznim te ukusnim receptima koji će dati pozitivne rezultate.


Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza

Funded by Norwegian Ministry of Foreign Affairs | Implemented by and | In cooperation with Ministry of Health of Tuzla Canton