BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Namirnice za smanjenje šećera u krvi

namirnica-za-smanjenje-secera-u-krvi

Održavanje ravnoteže šećera u krvi važno je za zdravlje svakog čovjeka te izbjegavanje teških posljedica za brojne organe kao što je uništavanje jetre, bubrega i gušterače. Postoje namirnice za smanjenje šećera u krvi s kojima ćete ne samo popraviti kvalitetu života, nego izbjeći brojne bolesti.

Kako bi spriječili pojavu dijabetesa i održali normalnu razinu šećera u krvi trebali bi pojačati prehranu namirnicom kao što je avokado. Budući da se radi o kaloričnoj hrani treba biti umjeren i ne pojesti previše, pa se tako preporučuje pola avokada svaki drugi dan. U avokadu se nalaze monozasićene kiseline koja pomažu usporiti otpuštanje šećera.

Cimet je još jedna namirnica koja pomaže kod smanjivanja šećera, pa nije ni čudno zašto mnogi dijabetičari odabiru ovaj začin jer pored toga što umanjuje šećer, cimet pomaže i prilikom zaštite od brojnih bolesti krvožilnog sustava.

Jaja su jedan od načina kako možete održavati kilažu i pored toga ne strahovati zbog šećera. Dokazano je da svi koji pojedu kuhana jaja, unesu manje kalorija u organizam te imaju zadovoljavajuću razinu šećera u krvi.

Maslinovo ulje još je jedna namirnica koja bi se trebala naći na svakodnevnom jelovniku, kako zbog toga što sprječava nakupljanje masnoća tako i zbog otpornosti koju ima na inzulin. U maslinovom ulju nalaze se korisne monozasićene masne kiseline, a osim njih spomenuto ulje pomaže prilikom lučenja leptina koji dovodi do suzbijanja apetita.

Potrebno je izbjeći velike razine šećera kako ne bi došlo do situacija opasnih po život. Među namirnicama koja u tome pomaže je i nezaobilazan dodatak raznim salatama. Ne samo što smanjuje razinu šećera, ocat ujedno povećava osjećaj sitosti pa ga mnogi koriste kada žele izgubiti nekoliko kilograma.

Možete li zamisliti vrhunske specijalitete bez začina? Teško jer zahvaljujući njima jela dobivaju poseban okus radi čega mnogi uživaju u njima. Kako bi bili sigurni da ćete uspjeti smanjiti unos soli i šećera, na jela umjesto njih možete staviti začine kao što su korijander i kurkuma.

Razina šećera u krvi može se smanjiti prirodnim putem, a dokaz tome je hrana koju često birate na policama i koja čini sastavni dio vašeg života. Potrebno je voditi računa o zdravlju pa tako i o navikama koje će to omogućiti.


Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza

Funded by Norwegian Ministry of Foreign Affairs | Implemented by and | In cooperation with Ministry of Health of Tuzla Canton