BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Hrana bogata magnezijem

hrana-bogata-magnezijem

Osjećate li u posljednje vrijeme da vas često boli glava, ispcrpljeni ste od jutra i imate dojam kao da je netko iz vas izvukao posljednji atom snage i da ne znate kako ćete povratiti energiju? Vjerojatno se radi o nedostatku važnog minerala, pa bi bilo dobro znati koja je hrana bogata magnezijem.

Magnezij ima veliku ulogu za zdravlje organizma, pa ne treba zaboraviti da se svrstava u skupinu onih sastojaka koji pomažu prilikom detoksikacije organizma. Ljudsko tijelo da bi bilo zdravo i normalno funkcioniralo proizvodi vrijedan i neophodan antioksidant uz pomoć kojeg se iz tijela uklanjaju arsen, olovo i živa.

Ali za još bolje djelovanje glutationa potreban je magnezij bez kojeg bi došlo do njegova propadanja i tijelo ne bi moglo odraditi potrebno čišćenje.Magnezij je neophodan mineral u svakodnevnom životu svakog čovjeka jer je poznato da moderan način života nosi sa sobom puno stresa, a upravo magnezij najbolje pomaže u takvim situacijama.

Svakodnevno izlaganje stresu dovodi do toga da čovjek ulazi u rizičnu skupinu da ostane bez dovoljne količine magnezija, a što kasnije može otežati svakodnevni život. Glavobolje plus grčevi mogu izazvati pravu neugodu. Važno je pronaći način kako osigurati dovoljan unos minerala, a pokazalo se da je prehrana sigurna i učinkovita metoda. Postoje namirnice koje imaju dovoljnu količinu magnezija, a među njima su grah, orašasti plodovi, mahunarke, žitarice, banane, kikiriki, crna čokolada koja ima preko 70 % kakaa.

Za bolje upijanje magnezija potrebno je konzumirati namirnice koje imaju dovoljnu količinu D vitamina kao što su gljive, losos, tuna, žumanjak i svježi sir. Grčevi u nogama su jedan od znakova da tijelu nedostaje magnezija i da prehrana nije dovoljno uravnotežena te da joj treba puno vitamina i drugih minerala kako bi se tijelo vratilo u normalu.

Dnevna potreba organizma za magnezijem ovisi o tome koje ste starosne dobi. Za mlade u razvoju logično je da postoji veća potreba te kod starijih osoba. Ona iznosi oko 300 mg, a ako niste sigurni najbolje je upitati liječnika. Zdrave namirnice pune vitamina i minerala trebaju činiti sastavni dio prehrane i zbog toga ne treba zanemarivati upozorenje liječnika i ostalih stručnjaka koliko je važno paziti da prehrana bude uravnotežena i raznovrsna.


Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza

Funded by Norwegian Ministry of Foreign Affairs | Implemented by and | In cooperation with Ministry of Health of Tuzla Canton