BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Hrana za bolje raspoloženje

hrana-za-dobro-raspolozenje

Čovjek kada je ljut ili tužan utjehu uglavnom traži u hrani, a što ponekad rezultira većim brojem kilograma. Razlog je pogrešan odabir namirnica. Postoji hrana za bolje raspoloženje nakon koje ćete se bolje osjećati i imati dovoljno energije da napravite sve što ste planirali.

Nažalost puno je teških trenutaka u životu na koje čovjek treba biti spreman, a kako ih je skoro nemoguće izbjeći potrebno je pronaći način kako da se s njima što bolje nositi. Jedan od načina je ljekovita tekućina koja je već više puta dokazala da ima višestruko djelovanje.

Ako ste ljuti i želite se što prije smiriti najbolje je popiti šalicu zelenog čaja koji će zahvaljujući teinu pružiti potrebno smirenje. Pored toga što smiruje, zeleni čaj je odličan u borbi protiv celulita i za njegu lica.

Koja je hrana dobra za bolje raspoloženje? Kako bi se bolje osjećali važno je da organizmu pružite dovoljno ugljikohidrata, a najbolji način da ga dobijete je putem integralnih proizvoda kao što su integralne žitarice.

Češnjak je odlična namirnica jer pomaže popraviti raspoloženje, smanjiti nadražljivost, a ujedno pomaže regulirati krvni tlak. Radi se o jednoj od namirnica koja bi se trebala naći na svakodnevnom jelovniku za bolju kvalitetu življenja.

Za bolje raspoloženje važno je pronaći namirnice koje u sebi imaju dovoljno omega 3 masnih kiselina, željeza, kalcija i vitamina E. Zbog toga bi trebali razmisliti da jedete više plave ribe kao i zelenog povrća te orašaste plodove koji bi mogli poslužiti kao dobra zamjena za dosadašnje grickalice.

Jedan od najboljih načina kako popraviti raspoloženje je konzumirati crnu čokoladu koja u sebi ima barem 70% kakaa. Ukusna je i zahvaljujući manjoj količini šećera nećete morati razmišljati o negativnim posljedicama za lice kao i većem broju kilograma.

Kada imate PMS umjesto nezdravih grickalica radije posegnite za sjemenkama suncokreta jer se nakon njih nećete osjećati tromo, nego ćete imati još više energije da lakše prebolite dane prije nego nastupi mjesečnica.

Špinat, blitva, losos, suncokretove sjemenke, jaja, puretina, samo su neke od namirnica s kojima ćete se bolje osjećati te imati dovoljno energije da nastavite dalje. Pronađite omiljene proizvode koji će vam pomoći da ublažite negativnu energiju i da se nakon stresnih situacija brže oporavite i što prije krenete dalje.


Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza

Funded by Norwegian Ministry of Foreign Affairs | Implemented by and | In cooperation with Ministry of Health of Tuzla Canton