BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Kako smanjiti trbuh

 

bolovi-u-trbuhuSvi bismo voljeli imati ravan i zategnut trbuh. Saznajte kako bez dijete možete zategnuti trbušne mišiće u samo nekoliko minuta promjenom svakodnevnih životnih navika! Olakšajte si put prema promjenama i osjećajte se bolje zbog toga.

Što je s trbuhom u vrijeme PMS-a?

Jeste li primijetili kako su vam trbušni mišići opušteniji prije i u vrijeme dok imate menstruaciju? Mnoge žene se zbog toga ne osjećaju najbolje i sebe vide debljima nego što jesu.

Bilo bi dobro kada bi u to vrijeme ispijali čaj od koprive. Zašto baš ovaj čaj? Smatra se kako je upravo ovaj napitak najbolji jer je bogat sastojcima koji pomažu ukloniti višak vode.

Ah ti hormoni

Trbuh ponekad nije toliko izražen zbog masnih naslaga koliko zbog hormona te nepravilne prehrane. U ovakvim bi slučajevima bilo najbolje konzumirati zeleni čaj, koji se smatra pravim saveznikom kada je u pitanju čišćenje organizma ili detoksikacija.

Nezaobilazni stres

Stres je još jedan od razloga zašto neke osobe imaju izraženiji trbuh nego što bi to htjele. Ako želite naglasiti svoje trbušne mišiće, pokušajte prvo pobijediti stres, a tek onda obratite pozornost na trbuh. Zašto ne pokušate s jogom?

Masaža za bolji izgled

Pokušajte pronaći dovoljno vremena kako bi izmasirali svoj trbuh. Dovoljno je nekoliko kružnih pokreta s kockicama leda, koje će potaknuti cirkulaciju i zategnuti mišiće.

Potrebna količina sna

Manjak sna može isto tako utjecati na masne naslage koje se stvaraju na području trbuha. Ako ih se želite riješiti, pokušajte odspavati izeđu 6 i 8 sati, ali pazite da ste svaku večer krenuli u isto vrijeme na spavanje.

Nikada nije bilo lagano odreći se samo tako prehrambenih navika s kojima ste počinjali i završavali dan. Sada je vrijeme da krenete s promjenama i usvojite zdrave životne navike, koje će vam pomoći da do željenog cilja dođete bez odlaska na dijetu.

 


Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza

Funded by Norwegian Ministry of Foreign Affairs | Implemented by and | In cooperation with Ministry of Health of Tuzla Canton