BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Pilates vježbe za noge

pilates-na-podu

Pilates vježbe za jačanje nogu su od iznimne važnosti za lijepe, izdužene i vretenaste mišiće. Ove tri serije vježbi za noge, gospodin Pilates je zamislio kao trening vježbe za plesače. One prvenstveno jačaju noge i kukove. Kod svih pilates vježbama bitno je da je centar tijela – trbuh, dobro zategnut i da se vježba radi iz tog dijela. Tako ćete dobiti i ravnotežu tijela, a i uvjet da vježbu izvedite pravilno. Ramena moraju biti opuštena, a lopatice što dalje od ušiju.

Ove pilates vježbe za jačanje nogu su podijeljene u 3 serije i to sa svakom nogom.

1. vježba

Za početak legnite na lijevi bok. Lijeva noga je statična na podu pod kutem od 45 stupnjeva. Desnu nogu podignete od lijeve noge i radite dva trzaja prema naprijed, vratite u početni položaj pa isto tako dva trzaja unazad. Pazite da je tijelo čvrsto i da se ne miče kada idete prema naprijed. Dok nogu pomičete unazad, normalno je da osjetite podvlačenje zdjelice i tada je pravilno da tijelo nije skroz mirno. Ponovite sve 8 puta.

2. vježba

U drugoj vježbi, lijeva noga je i dalje na podu, pod kutem od 45 stupnjeva, dok desnu dižete visoko u zrak. Pokušajte podići nogu što brže i to s dva trzaja pa je što laganije spustiti, tj. priključiti donjoj lijevoj nozi. Važno je da se noga polako spušta kako bi što više aktivirali sve mišiće nogu. U pilatesu je bitno da se niti jedan pokret ne izvodi bez kontrole i snage uma i tijela. Ponovite također 8 puta.

3. vježba

U zadnjoj seriji vježbi na lijevom boku i dalje smo u istom položaju s lijevom nogom položenom ravno pod kutem od 45 stupnjeva. Sada radimo kružnice s podignutom desnom nogom. Otklonimo desnu nogu od lijeve i kružimo lagano pet do deset puta. Za početak kružimo u smjeru kazaljke na satu pa ponovimo sve još jednom u smjeru obrnutom od kazaljke na satu.

Kada smo vježbu napravili s jednom, desnom nogom na lijevom boku, okrenemo se i ponovimo sve na drugoj strani.

Ovim vježbama osim što možete postići lijepe noge, možete ukloniti i bolove u nogama i zglobovima, ali i vječnu žensku boljku – celulit. Pogledajte video na kraju kako bi vam bilo lakše izvesti željene vježbe.


Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza

Funded by Norwegian Ministry of Foreign Affairs | Implemented by and | In cooperation with Ministry of Health of Tuzla Canton