BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Šta pomaže kod bolova u stomaku

bana

U moderno vrijeme kada se sve radi na brzinu, pa se umjesto supe i ostale hrane na žlicu jede najviše brza hrana, nije ni čudno ako se to odrazi na trbuh, želudac i cijeli probavni sustav. Problemi obično počnu s bolovima u trbuhu zbog čega je dobro znati što najviše pomaže.

Suha hrana u kombinaciji s gaziranim pićima, alkoholom kao i cigaretama s vremenom će izazvati sve veće probleme u radu probavnog sistema kada će crijeva kao i želudac osjetiti najveći dio tereta. Čovjek će prve simptome osjetiti preko neugodnih bolova i grčeva.

Što pomaže kod bolova u trbuhu? Kada nastupi neugodna bola potrebno je što prije nešto poduzeti kako bi si olakšali trenutno stanje. Ponovi li se bol nakon kraćeg vremena važno je otići kod ljekarakako bi utvrdio o čemu se radi i je li potrebno krenuti na pretrage.

Prije doktora i možda bespotrebne panike ponekad je dobro pomoći si kućnim lijekovima koji će pomoći ublažiti trenutno stanje. Tako si možete pomoći toplim oblogom od kamilice. Uzmite manji peškir i stavite ga u posudu gdje se nalazi topli čaj. Ocijedite višak tekućine i prislonite na trbuh. Zahvaljujući kamilici ubrzo će prestati neugodni grčevi.

Osjećate li nadutost i želite se što prije riješiti štetnih tvari iz organizma, bilo bi dobro usitniti jabuku, pričekati da potamni i nakon toga pojesti. Jabuka nije bogata samo C vitaminom, u sebi ima dovoljno vlakana koji će pomoći regulirati rad probavnog sustava.

Kod bolova u trbuhu pomaže i masaža. Potrebno je raditi kružne pokrete u smjeru kazaljke na satu. Ova metoda pokazala se uspješnom i kod beba kada imaju problema s grčevima. Banana je još jedna namirnica koja će vam pomoći da ublažite bol u trbuhu. Hranjiva je i bogata vrijednim sastojcima te pomaže regulirati rad crijeva. Ako imate problema s grčevima i nadutosti pomoći će i sok od aloe vere.

U svrhu moguće prevencije i ako je bol najviše puta bila povezana s namirnicama koje ste konzumirali, dobro je ubuduće pripaziti što jedete i tako izbjegavati masna jela, a više se orijentirati na integralne proizvode i pokušati imati nekoliko manjih obroka koje ćete rasporediti tokom dana.


Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza

Funded by Norwegian Ministry of Foreign Affairs | Implemented by and | In cooperation with Ministry of Health of Tuzla Canton