BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Vježbe za tanji struk

istezanje

Tanak struk zasigurno je nešto što želi svaka žena. Privlačan i ravan trbuh nije nimalo lako postići, uglavnom zbog loših navika. Nezdrava prehrana i nedovoljno kretanja, odnosno tjelovježbe uzrok su oslabljenog, opuštenog viška kože na trbuhu. Kod loše genetike, ta se koža ubrzo pretvara u masne naslage i celulit, a on ne izgleda nimalo privlačno.

Doći do tankog struka u par koraka? Možda zvuči čudno i nevjerojatno, ali to ne mora biti tako. Uz samo nekoliko vježbi, možete postići liniju i figuru na kojoj će vam svi zavidjeti. Sve što vam je za to potrebno jest upornost i strpljenje. Svaki napor uvijek se isplati, samo se rezultati ne vide uvijek na samom početku.

Vjerojatno je to najveći razlog zašto mnogo žena odustane nakon sedmicu vježbanja. Kad rezultati nisu vidljivi, nema motivacije i one odustaju. Vi nemojte biti takve i pokušajte izvesti ove vježbe do kraja. Vaše tijelo, a i zdravlje bit će vam i više no zahvalni.

Najučinkovitija vježba za oblikovanje struka jest izvođenje trbušnjaka. Oni se izvode tako da se sjedne na podlogu, po mogućnosti što udobniju kako ne bi došlo do ozljede. Kod ove vježbe veliko je opterećenje na kralježnicu i upravo je zbog toga važno da podloga ne bude tvrda ili neudobna.

Iz početnog položaja podižite gornji dio tijela, dok su vam noge savijene i skupljene u koljenu. Kako biste postigli još veći učinak, kod podizanja tijela udahnite, a kod spuštanja izdahnite. Tako će se mišići dodatno naprezati.

Trbušnjake možete izvoditi i na način da podižete gornji i donji dio tijela, kao što se kod prethodne podizali samo gornji. Tu je veće opterećenje usmjereno prema donjem dijelu trbuha i bedrima. Imate li probleme s koljenima, izbjegavajte ovakvu vrstu trbušnjaka kako ne bi došlo do nepotrebnog ponavljanja ozljede. Kod podizanja nogu izrazito je važno da koljena ne savijate, kao ni laktove.

Ponovo se vratite u početni položaj. Ovaj put pomažete si rukama, a noge dižete tako da ih savijate u koljenima. Tu vježbu možete izvoditi na svim podlogama, jer ne ležite na kralježnici prilikom izvođenja. Pritisak je na središnji dio trbuha.


Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza

Funded by Norwegian Ministry of Foreign Affairs | Implemented by and | In cooperation with Ministry of Health of Tuzla Canton