BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Zašto su dobra jaja

zasto-su-dobra-jaja

Jaja su dugo vremena bila namirnica koju su mnogi izbjegavali vjerujući da kolesterol u žumanjku ugrožava rad srca. Međutim novija istraživanja su pokazala da jaja ne treba doživljavati kao nezdravu namirnicu koja ugrožava zdravlje.

Novija istraživanja su pokazala da nema jasne povezanosti između srčanih oboljenja i konzumiranja jaja i da to ne treba biti razlog da se izbjegava konzumacija ove ukusne i hranjive namirnice, koja pruža dovoljnu količinu energije, a pogotovo ako s njom počinje novi radni dan.

Zašto su jaja dobra i zbog čega ih ne bi trebalo izbjegavati? Žumanjak sadrži važne i vrijedne antioksidanse koji umanjuju rizik dobivanja makularne degeneracije te smanjuju mogućnost problema s vidom u starijoj dobi.

Jaja se smatraju jednim od najboljih izvora kolina, a novija istraživanja su pokazala da žene koje su redovno jele jaja imale su manje šanse da obole od raka dojke. Vrijedan sastojak kolin se nalazi u žumanjku, što je dobra vijest za sve one koji vole jesti jaja i pritom ne razmišljati da možda izbace žumanjak jer nije zdrav.

Ako ste se odlučili za vježbanje i želite što prije imati ravan trbuh te lijepo oblikovane trbušne mišiće, svaki put nakon napornog treninga priuštite si tvrdo kuhana jaja, budući da upravo zahvaljujući njima tijelo lakše upija proteine.

Koliko ste puta imali priliku čuti kako su jaja dobra za doručak i kako je važno pojesti obrok koji će vas držati sitima dulje vrijeme i radi kojeg se nećete prežderavati? Za doručak bi bilo najbolje pojesti kuhano jaje jer uz njegovu pomoć imat ćete dovoljno energije i lakše ćete izdržati do idućeg obroka. Ako želite što prije smršaviti znate što vam je činiti. Jaja su odlična jer sadrže vitamin D koji pomaže kod apsorpcije fosfora, sastojka važnog za dobro zdravlje zubi i kostiju, a ne treba ih zanemariti zbog još jednog razloga, a to je da pomažu spriječiti moždani udar.

Jasno je kako su kuhana jaja dobra za zdravlje čovjeka, ali kao i u svemu ostalom tako i ovdje treba biti umjeren i ne pretjerivati. Prehrana mora biti raznovrsna i u njoj se trebaju naći namirnice u kojima dovoljno vitamina, vlakana i drugih neophodnih sastojaka.


Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza

Funded by Norwegian Ministry of Foreign Affairs | Implemented by and | In cooperation with Ministry of Health of Tuzla Canton