BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Grickalice koje ne debljaju

grickalice-koje-ne-debljaju

Možete li zamisliti gledanje omiljenog filma ili serije bez da u ruci ne držite omiljene grickalice? Radi se o ritualu bez kojih mnogi ne mogu, a dobro je što postoje grickalice u kojima možete uživati i koje ne debljaju. Poznato je kako većina njih ne doprinosi dobroj liniji kao ni boljem zdravlju.

Grickalice poput čipsa nalaze se na popisu hrane koju ne bi trebalo konzumirati ili bi ih barem trebalo smanjiti. Radi se o ukusnom međuobroku uz koji volite pogledati nešto zanimljivo na televiziji ili koji će vam pomoći da lakše izdržite do sljedećeg obroka.

Za razliku od čipsa i drugih sličnih grickalica koje podrazumijevaju prazne kalorije i ujedno doprinose debljanju, postoje grickalice u kojima možete uživati ne opterećujući se kilogramima. Na popisu grickalica koje ne debljaju nalaze se bademi. Poput oraha i pistacija bademi isto tako ulaze u skupinu orašastih plodova. U sebi imaju važne sastojke koji su potrebni za brzo sagorijevanje masti kao i proteine važne za gubitak masti na području trbuha.

Želite li nešto gricnuti, a što će ujedno biti zdravo i pružiti vam osjećaj sitosti, posegnite za sušenim voćem. To mogu biti banane, jabuke, breskve ili grožđe. Možete se počastiti i grožđicama te brusnicama. Kokice su još jedna grickalica bez koje je skoro pa nemoguće zamisliti opuštanje s prijateljima, gledanje filmova i serija. Kod kokica treba biti svjestan kako nije dobar svaki način pripreme.

Tako nutricionisti predlažu da kokice pečete sami , umjesto korištenja mikrovalne pećnice. Potrebno je izbjegavati kokice sa sirom i maslacem te radije pojesti klasične kokice ispečene na malo ulja.

Klasične kokice su dobre iz više razloga. Imaju dovoljnu količinu vlakana koji su potrebni za dobar rad probave te nemaju puno kalorija. Odlučite li ih jesti dobro je što vam ne treba puno vremena kako bi ih ispekli.

Umjesto klasičnog čipsa u kojem ste do sad uživali, radije probajte čips od povrća, bilo da se radi o mrkvi ili  možda krumpiru. Nije ga problem napraviti, a sami ćete procijeniti koliko vam je potrebno soli. Uz spomenute namirnice sada možete bezbrižno uživati grickajući povrće ili voće i opustiti se uz omiljeni sadržaj na televiziji.


Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza

Funded by Norwegian Ministry of Foreign Affairs | Implemented by and | In cooperation with Ministry of Health of Tuzla Canton