BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Gubiti kilograme je moguće bez gladovanja!

Christmas diet concept represented by a Christmas tree made from a measure tape, Image: 171993259, License: Royalty-free, Restrictions: , Model Release: no, Credit line: Profimedia, Stock Budget

Zdrav jelovnik sa smanjenim unosom soli i šećera uz manje ili više tjelovježbe te pojačan unos vode urodit će plodom! Vaga će pokazivati manje kilograma, a takav će stil života pogodovati onima koji moraju smršavjeti desetak kilograma. Zaokrenite svoj život dok nije kasno, okrenite se zdravijoj prehrani: jest ćete bolje i nije, a osjećat ćete se vitalno! Kako započeti s promjenama u prehrani? Prvo (i najvažnije), morate to željeti i biti dovoljno motivirani.

Drugi korak podrazumijeva preispitivanje navika – pitajte se što, kako i u kojoj količini svakodnevno jedete te čine li vas određene namirnice sretnima, jedete li iz dosade… Educirajte se putem izvora koji vam najbolje odgovara, sastavite plan prehrane i djelujte. Isključite iz prehrane konzerviranu i prerađenu hranu, a dajte prednost svježim namirnicama. Bijeli hljeb zamijenite integralnim, a unos šećera značajno smanjite. Grickalice i slatkiše izbacite iz prehrane, a ako ne možete bez grickanja, lips i sl. zamijenite primjerice orasima i sjemenkama.

Gladovanje nije dugotrajno niti realno rješenje za mršavljenje, već loš i neprohodan prečac koji nećete uspjeti savladati. Čarobna formula za mršavljenje ne postoji. ‘Opet naglašavam, mršavljenje
je proces koji traje te zahtijeva strpljenje i trud. Zdrav način mršavljenja podrazumijeva uravnoteženu, raznoliku prehranu i adekvatnu tjelesnu aktivnost. Mijenjanjem štetnih životnih navika
odlaze i kilogrami. Ono što sam vidjela kroz svoj rad jest: veliki krivac za višak kilograma je prevelik unos, a premala potrošnja energije. Stoga, obratite pažnju na količinu unesene hrane, nađite za
sebe adekvatnu tjelesnu aktivnost (barem 30 minuta dnevno), dajte prednost orašastim plodovima, voću, smoothiejima umjesto slanih grickalica i keksa. Potrudite se unijeti sve vrste namirnica tokom
dana (meso, mlijeko, žitarice, voće, povrće), izbjegavajte slatke napitke i pripremite sami svježe cijeđene sokove, koristite visokokvalitetna biljna ulja (maslinovo, kokosovo ulje…) i sjemenke u pripremi jela, pijte dovoljno tekućine (voda, nezaslađeni biljni čajevi). I na kraju – nema izlika, radi se o vašem zdravlju, brinite se o njemu. Potražite stručnu pomoć nutricionista i kineziologa te čuvajte svoje zdravlje, jer mislim da je bolje spriječiti nego liječiti’, savjetuju nutricionisti.


Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza

Funded by Norwegian Ministry of Foreign Affairs | Implemented by and | In cooperation with Ministry of Health of Tuzla Canton