BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Kako dobiti mišićnu masu

kako-dobiti-misicnu-masu

Kako bi dobili mišićnu masu neće vam biti dovoljan samo trening, nego će vam biti potrebna i pravilna prehrana. Samo ovom kombinacijom, te ustrajnošću možete postići željene rezultate i ostvariti zadane ciljeve. Za dobivanje na mišićnoj masi potrebno je trenirati pod opterećenjem, te jesti dovoljno, pravilno i ravnomjerno kroz cijeli dan, počevši od jutra. Jutro je najvažnije za hranu!

Treningom će potaknuti rast mišića, a da bi mišići sigurno rasli, osobi je potreban odmor koji je jako važan, te unos nutrijenata u dovoljnoj količini.

Odlučite li se na trening potrebno je biti oprezan. Budući da se radi o napornim vježbama postoji velika mogućnost ozljeda i zbog toga se treba istegnuti svaki put prije vježbanja. Vježbe istezanja dobro je napraviti prije i nakon treninga.

Prilikom ostvarivanja cilja dobitka na mišićnoj masi, potrebno je unositi više kalorija u organizam, nego što potrošite. Morate nadjačati aktivni i bazalni metabolizam.

Pod aktivnim metabolizmom mislimo na sve aktivnosti, kao što su šetnja, treninzi i trčanje, dok pod bazalnim metabolizmom mislimo na metabolizam koji troši energiju, disanje, rad srca i mišićnu potrošnju energije.

Važno je znati da nije dovoljan samo dovoljan unos kalorija u organizam, potrebno je u pravim količinama u pravo vrijeme u tijelo unijeti proteine, ugljikohidrate i masnoće. Savjetuje se konzumacija visokoproteinske hrane poput crvenog mesa i puretine.

Ako sve navedeno u organizam ne unosite pravilno, dobit ćete potkožno masno tkivo, koje će ispuniti one dijelove tijela koje želite ispuniti mišićnom masom.

Trening za povećanje mišićne mase uključuje osnovne vježbe kao što su čučnjevi, zgibovi, sklekovi, veslanje, trbušnjaci, itd. Treninzi trebaju trajati do 60 minuta, a treba ih ponavljati barem tri puta sedmićno.. Važno je da se vježba uz pomoć utega!

Ukoliko osoba teže dobiva na masi, važno je da se smanje ili izbjegavaju sve nepotrebne kardio aktivnosti. Glavni izvori masnoća koje smijete konzumirati su bademi, maslinovo ulje, kokosovo ulje, jaja, kikiriki i bučino ulje.

Jako je važno da uz intenzivne i redovite treninge, te redovitu i pravilnu prehranu, odmarate! Morate spavati i odmarati koliko god vam je to potrebno, kako bi tijelo imalo snage za sve napore koji ga očekuju.


Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza

Funded by Norwegian Ministry of Foreign Affairs | Implemented by and | In cooperation with Ministry of Health of Tuzla Canton