BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Vitamini za lijepu kosu

lijepa-i-zdrava-kosa

Zbog današnjeg načina života i obveza koje ono nosi, čovjek ne unosi u organizam dovoljno hranjivih tvari. Potrebno je 13 esencijalnih vitamina za održavanje normalne funkcije organizma. Zna se da su vitamini nužni za čovjekovo zdravlje, ali su isto tako nužni i za zdravlje kose.

Nedostatak minerala i vitamina često znaju rezultirati opadanjem kose i usporenim rastom, a nerijetko će na noktima i koži ostaviti svoj trag. Vitamine je najbolje u organizam unositi pravilnom i zdravom prehranom, a u nastavku vam donosimo minerale i vitamine koji su prijeko potrebni za optimalan rast i zdravlje kose.

Vitamin A je snažan antioksidans, te je pogodan za osobe koje imaju problema sa suhoćom kose, jer upravo ovaj vitamin stimulira tjeme da proizvodi ulje. Vitamin A pomaže suhoj kosi, te se istovremeno bori sa svim kožnim problemima, poput sitnih bora i akna, te pozitivno djeluje i na jačinu noktiju. Vitamin A se nalazi u slatkom krumpiru, dinji, špinatu, jajima i mrkvi. Vitamini B skupine se drže zajedno, te ih je potrebno sve unijeti u organizam. Nedostatak vitamina B u organizmu rezultira lakim dobivanjem modrica i umorom, a ostavit će i trag na rastu kose na način da kosa raste sporije.

Vitamin B stimulira proizvodnju melanina zbog čega kosa dulje zadržava boju, ujednačava se ten kože, te se sprečava diskoloracija na noktima. Možete ga pronaći u ribi, povrću, žumanjku i mlijeku.Za optimalnu funkciju imunološkog sustava, te zdravlje kože i kose važan je vitamin C, koji održava jačinu kose, te smanjuje njeno pucanje. Vitamin C djeluje kao antioksidans zbog čega štiti organizam od gripa i prehlada.

Koži će vitamin C pomoći tako da ojača njen imunitet, a kosi će pomoći održati zdravu boju, te na noktima stimulirati rast. Možete ga pronaći u krumpiru, citrusnom voću, nekom zelenom povrću, jagodama i rajčicama.Vitamin D ima važnu ulogu u zdravom rastu folikula, te u održavanju elastičnosti kose, a pronaći ćete ga u ribljem ulju, prirodnim sokovima, ribama, mlijeku i gljivama.

Krenite na vrijeme sa zdravim životnim navikama kako bi ubrzo primijetili pozitivne promjene u zdravlju svoje kose, ali i kože. Sjajne i zdrave vlasi moguće su jedino uz određene namirnice.


Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza

Funded by Norwegian Ministry of Foreign Affairs | Implemented by and | In cooperation with Ministry of Health of Tuzla Canton