BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Šta nikako ne smijete da jedete za doručak

hraaana
Često imamo dilemu koju hranu bi trebalo da jedemo kada se probudimo. Pojedine namirnice, ma koliko bile zdrave i korisne, nemaju isto dejstvo kada se uzimaju na prazan želudac,Svježe pecivo, jogurt, šoljica kafe i čaša soka od narandže, ili čaj s dosta limuna, mnogima su prva pomisao kad se spomene zdravi doručak.
Neke od ovih namirnica mogu biti štetne ako ih konzumiramo odmah ujutro, na prazan želudac.Određene namirnice nije dobro jesti na prazan stomak, jer iako su zdrave mogu da izazovu dijareju, kiselinu u želucu, nervozu stomaka ili neku sličnu reakciju. Ovo je 12 stvari koje ne bi trebalo da jedete kada se probudite.

Pecivo

Sastavni dio peciva je kvasac, koji može izazvati iritaciju stomaka, stvaranje gasa u crijevima i neprijatnih situacija.

Paradjz

Sve što sadrži paradjz trebalo bi izbjegavati na prazan stomak. To je zato što paradjz stimuliše proizvodnju stomačnih kiselina i gorušicu.

Povrće

Nije tajna da povrće poseduje biljna vlakna. Ova vlakna mogu dobiti potpuno negativne uticaj, posebno ako nisu obrađena

Kruške

Izbegavajte kruške kada ste glandi. Antioksidansi i vlakna koje sadrži ovo voće često znaju da deluje iritirajuće na vaš stomak, ostavljajući vas u velikim bolovima.

Banane

Banane mogu povećati nivo magnezijuma u krvi, što nije dobro za srce, smatraju stručnjaci.

Ljuta hrana

Dajte sve od sebe i klonite se ljute hrane ako vam stomak zavija. U suprotnom, možete očekivati da će krčanje crijeva zamijeniti oštri i zapaljivi bolov.

Citrusi

Pomorandža, limun, grejpfrut i ostale citruse trebalo bi izbjegavati na prazan stomak. Sokovi koje oni stvaraju mogu, takođe, izazvati iritaciju i nepodnošljiv bol.

Gazirani sokovi

Kao i citrusi, gazirani sokovi izazivaju kiselinu, što ih čini veoma štetnim za konzumiranje na prazan stomak. Bio vaš tomak prazan ili ne, učinite vašem zdravlju uslugu, izbacite gazirane skokove svakako.

Kafa

Postoji nekoliko razloga zbog čega bi trebalo da izbjegavate kafu. Može dovesti do viška kiseline i usporiti varenje proteinske hrane koju naknadno unesete u organizam.


Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza

Funded by Norwegian Ministry of Foreign Affairs | Implemented by and | In cooperation with Ministry of Health of Tuzla Canton