BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Jačanje kostiju i zglobova

jacanje-zglobova-i-kostiju

Da bi još puno godina ostali gipki i pokretni, potrebno je pobrinuti se za zdravlje kukova, ramena, koljena te drugih zglobova u tijelu. Kako se njima koristite svaki dan, dobro je znati što je sve potrebno za jačanje kostiju i zglobova.Kosti i zglobove ne treba zanemariti, nego umjesto toga razmisliti o namirnicama koje će pomoći pri obnavljanju tkiva, a što je pravi početak prema pružanju svih potrebnih uvjeta za zglobove i kosti. Potrebno je znati koja je hrana najbolja za jake kosti.

Kako bi bili zadovoljni svojim zdravljem i organizmu pružili sve što mu je potrebno, treba znati koje su zdrave prehrambene navike, a zahvaljujući kojima ćete se i dalje moći normalno kretati bez da razmišljate o problemima s kostima.

Za jačanje kostiju i zglobova prvo što treba učiniti je ne zaboraviti se dovoljno kretati. Nije lako odoljeti iskušenju da odmorite kada krenu bolovi, ali postoje brojni dokazi koji idu u korist tome da treba vježbati ako imate problema s osteoartritisom.

Vježbanje je jedan od načina kako ublažiti artritis. Tako će se poboljšati pokretljivost, riješiti problem ukočenosti, izgubiti kilogrami te ojačati kosti i mišići. Ako imate problema s artritisom, možete birati između plivanja, vožnje biciklom i hodanja.Dobro je prije nego što se odlučite na trening posavjetovati s liječnikom jer će on najbolje znati koja će vam vježba najbolje odgovarati.

Istraživanja su pokazala da će vjerojatnost pojave osteoartritisa kod žena čija je prehrana bogata porilukom, češnjakom i lukom biti mnogo manja. Razlog tome je sastojak kojeg ima u češnjaku i koji pomaže spriječiti razvoj enzima odgovornih za propadanje hrskavice unutar zglobova.Bolovi u zglobovima muče sve više ljudi, zbog čega se sve više ljudi okreće prirodnim metodama liječenja. Među njima se nalazi i krema koja sadržava kapsaicin, sastojak koji se nalazi u ljutim papričicama.

Ne treba zaboraviti ni na omega 3 masne kiseline. Svi dodaci prehrani s dovoljnom količinom omega masnih kiselina smatraju se najuspješnijima kada je u pitanju borba protiv artritisa.Razlog je sposobnost kiselina da blokiraju oslobađanje supstanci u bijelim krvnim zrncima odgovornim za pojačavanje upale. Spomenute kiseline su odlične jer pomažu izgraditi prostaglandin odgovoran za proizvodnju protuupalnih supstancija.Riblje ulje bi se trebalo naći na popisu potrebnih sastojaka jer s njim će se smanjiti potreba za lijekovima kod svih onih koji imaju problema s bolovima. Kako su lijekovi opterećenje za jetru uvijek je bolje pronaći prirodnije rješenje i tako obogatiti prehranu namirnicama poput lososa, srdele ili lokarde.


Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza

Funded by Norwegian Ministry of Foreign Affairs | Implemented by and | In cooperation with Ministry of Health of Tuzla Canton