BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Namirnice koje možete jesti a da se ne ugojite ni gram!

zdrava-hrana

O tome da ne treba jesti previše šećera, nezdravih masti, gaziranih sokova i slično znamo već odavno, ali kad izbacite te grijehove iz svog života i prebacite se na zdraviji režim ishrane, verujemo da će vas barem prvih dana izjedati želja za hranom. Zato slobodno posegnite za ovim namirnicama, koje su jednako ukusne, a zasitiće vas. Kokice – bez maslaca, sa “zrnom soli”, najzdravija je i najmanje štetna grickalica koju ćete naći.

Citrusi – iako je voće puno fruktoze i ne biste ga smeli jesti u ogromnim količinama, zbog citrusa će i vaša koža zablistati. Jedino ne treba preterivati ako vas muči želudačna kiselina.

Jaja – mogu se napraviti na bezbroj načina, a iako u sebi imaju nešto više kalorija od celera na primjer, ona vas neće udebljati pa ih slobodno možete jesti u više obroka dnevno.

Lubenica i dinja – ukusne, a pune vode te će vam pomoći ukloniti višak vode u organizmu i izduvati vas bez gladovanja.

Jabuke i šljive – voćke koje će vas zasiti, a neće vam nauditi.

Krastavci – grickajte ih za međuobrok ili od njih napravite veliku salatu kao dodatak obroku.

Karfiol, brokoli i kupus – nemaju puno kalorija, a mnogo su zdravi za organizam i bolju probavu.

Cvekla – zdrava, hranjiva i dokazano pomaže kod neželjenih naslaga.

Celer – volite da grickate nešto hrskavo – priviknite se na celer, jer ima jako malo kalorija, a dosta je zasitan.

Patlidžan – na roštilju ili pečen s jako malo ulja. Važno ga je samo dobro prosušiti i začiniti začinskim biljem da bude još ukusniji i zdraviji.

Ananas – iako slatko-sočan, ananas dokazano pomaže u mršavljenju.

Zelena salata s rajčicama, bez soli, ulja i dresinga, savršen su dodatak obroku ili kao međuobrok.


Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza

Funded by Norwegian Ministry of Foreign Affairs | Implemented by and | In cooperation with Ministry of Health of Tuzla Canton