BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Kako ojačati mozak

mozdane

Svakodnevna opskrba kisikom i hranjivim tvarima potrebna je da bi mozak bio zdrav. Na raspolaganju su brojne aktivnosti koje će pokazati kako ojačati mozak i omogućiti idealne uvjete za rad i razvoj u brojnim razdobljima.

Jačanje mozga

Znanstvenici u Velikoj Britaniji došli su do zaključka kako je nakon rođenja prvog djeteta dobro pričekati barem dvije godine dok se ne odlučite za drugo dijete jer manja razlika u godinama znači da roditelji trebaju zapostaviti starije dijete, što dovodi do lošijih rezultata u školi kako na području matematike tako i jezika. Koji su najbolji savjeti za roditelje? Svi roditelji koji odluče čekati više od dvije godine trebaju znati kako to neće imati negativan utjecaj na razvoj potencijala djeteta na bilo kojem području.

Mnogi žele znati što je najbolje za mozak, pa zbog toga neprekidno istražuju što sve mogu učiniti da ojačaju jedan od najvažnijih organa. Pomoći može i voće s kojim će misli biti bistrije.

Živčanom sistemu treba veća količina glukoze da bi mogao funkcionirati, ali umjesto da se posegne za slatkišima koji će nakratko vratiti energiju, potrebno je nahraniti mozak namirnicama koje u sebi imaju ugljikohidrata poput cjelovitih žitarica bez šećera, integralne tjestenine, svježeg voća i mahunarki.

Još se jednom pokazalo koliko su važne zdrave prehrambene navike kada je u pitanju jačanje mozga i bolje pamćenje. Dvaput sedmično treba pojesti plavu ribu u kojoj se nalaze važne masnoće zahvaljujući kojima se štite moždane funkcije. U plavoj ribi se nalaze omega 3 masne kiseline koje su najbolje za mozak. Želite li biti sigurni da sve radite kako treba, obogatite jelovnik sjemenkama oraha i buče i ne zaboravite kuhati na maslinovom ulju, lanenom ili ulju repice.

Jasno je da postoje namirnice koje će objasniti kako ojačati mozak. Među zdravim i važnim namirnicama nalaze se i borovnice. Možete ih dodati u jogurt, a jedući ovo hranjivo voće učinit ćete puno za poboljšanje pamćenja, budući da su borovnice bogate antioksidansima koji pomažu zaštititi mozak.

Dobro je iskoristiti snagu glazbe, a sviranje bilo kojeg instrumenta dokazano pojačava inteligenciju. Pjevanje je isto tako dobro za mozak. Radi se o aerobnoj aktivnosti koja oslobađa od stresa te povećava razinu kisika u krvotoku.

Tokom dana treba uvijek naći dovoljno vremena kako bi mogli odmoriti se i naspavati. Znanstvenici su došli do zaključka da oni koji uspiju odspavati preko dana imaju bolji sluh i vid te bolje rezultate na testovima jezika i znanja. Ako uhvatite priliku odmorite malo nakon ručka kako bi skupili dovoljno energije za nastavak dana.


Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza

Funded by Norwegian Ministry of Foreign Affairs | Implemented by and | In cooperation with Ministry of Health of Tuzla Canton