BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Preskakanje srca znak stresa i iscrpljenosti

preskakanje-srca

Jeste li znali da srce godišnje udari oko 36 miliona puta i to tačno kad treba? Zbog toga nije svejedno što povremeno može izgubiti ritam. Preskakanje srca ili palpitacija može biti znak ozbiljnog srčanog problema, ali u većini slučajeva je rezultat stresa ili iscrpljenosti.Dobro je što postoje metode koje će pomoći zaustaviti preskakanje srca, ali isto tako i spriječiti da dođe do spomenute pojave. Na prvom mjestu je izbjegavanje stresnih situacija.

Nikada nije bilo važnije znati kako se boriti protiv stresa te pronaći odgovarajuće metode zahvaljujući kojima ćete se moći opustiti, te tako izbjeći situacije zbog kojih može doći do palpitacije.

Čim uočite da srce ne radi kako treba, potrebno je odmah djelovati. Bilo bi dobro sjesti i stopala upreti u pod. Cijelo vrijeme dišite polako te neka vam se trbuh raširi prilikom svakog udisaja. Usredotočite li se na pravilno disanje, srce će se opet imati normalan ritam.

Ako se nepravilni otkucaji i dalje nastave, savjetuje se primijeniti Valsalvov zahvat. Potrebno je zatvoriti usta, stisnuti nos i potom izdahnuti. Budući da će to biti nemoguće jer će vam nos i usta biti zatvoreni, doći će do velikog naprezanja kao kad se obavlja velika nužda. U tom će trenutku na kratko doći do porasta krvnog tlaka, a koji bi trebao pomoći da se normaliziraju srčani otkucaji.

Možete pokušati i snažno kašljati, a baš kao i Valsalvov zahvat pomoći će povećati tlak u prsima. Ponekad su ove dvije radnje dovoljne kako bi se zdravstveno stanje normaliziralo.Balon možete iskoristiti umjesto kašljanja jer je princip isti, a pojedini stručnjaci smatraju kako je ova metoda djelotvornija od kašljanja.

Pomoć možete potražiti i u čaši hladne vode. Potrebno je popiti nekoliko gutljaja vode, a možete se i umiti kako bi ublažili trenutno stanje šoka kojem ste izloženi.Želite li znati kako zaštititi srce posegnut ćete za namirnicama poput sardine, lososa i skuše. U pitanju su ribe koje imaju dovoljnu količinu omega 3 masnih kiselina.

Stručnjaci savjetuju da ako želite izbjeći palpitaciju, treba paziti na količinu koja se pojede za jedan obrok. Prevelike količine hrane nisu dobre jer tjeranje tijela da odjednom probavi više hrane, dovodi do toga da krv umjesto u srce ode u probavni sustav. Na kraju dobro je znati kako se brojne srčane bolesti mogu spriječiti, a da bi to bilo moguće potrebno je smanjiti konzumaciju kave, cigareta i alkohola. Nažalost za mnoge ljubitelje čokolade pokazalo se da i ona može biti krivac čestih preskakanja srca.


Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza

Funded by Norwegian Ministry of Foreign Affairs | Implemented by and | In cooperation with Ministry of Health of Tuzla Canton