BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Šetajte više, evo i zašto!

promjena

Hodanje je najjednostavnija fizička aktivnost, no dobrobiti hodanja često znamo podcjeniti. Prohodate li svaki dan samo 800 metara više, u vašem tijelu dogodit će se značajne promjene, odlične za zdravlje. Da biste uspješno kontrolisali tjelesnu težinu i održavali zdravlje, dnevno biste trebali hodati oko 10.000 koraka. Iako vam se čini da je to mnogo, naročito ako imate kancelarijski posao i puno vremena provodite u automobilu. No, spasa ipak ima!

Naime, stručnjaci ističu da je i samo 1.000 koraka više dnevno dovoljno da se u vašem tijelu dogode značajne promjene. Hiljadu koraka iznosi
otprilike 800 metara što je brojka koju bi svako mogao zadovoljiti, bitno je samo da tih dodatnih 800 metara hodate baš svaki dan i rezultat neće izostati.Neki od lakih načina kako da više hodate su da parkirate automobil na najdaljem mestu od vašeg posla, hodajte dok razgovarate na mobilni te prošetajte do kolege umjesto da mu pošaljete mejl.

srce će se manje naprezati – I najmanja promjena iz sjedačkog načina života u bavljenje i najjednostavnijom fizičkom aktivnošću kao što je hodanje znatno poboljšava zdravlje te smanjuje rizik od srčanih bolesti. Kretanje omogućava mišićima da jače “pumpaju” krv kroz tijelo s čime se smanjuju otkucaji srca pa srce radi u normalnijem ritmu.

Smanjuje se rizik od moždanog udara – Povećanje fizičke aktivnosti direktno umanjuje rizik od moždanog udara, a pomaže i u kontrolisanju krvnog pritiska što dodatno smanjuje rizik od moždanog udara, Znači, dvostruki dobitak!

Lakše mršavite i poboljšava se nivo holesterola –  Hodanjem možda nećete brzo smršati, ali nakon nekog vremena vidjećete rezultate. Prve rezultate možete videti nakon otprilike 10 nedelja (čak i ako ste zadržali nezdrave navike, odnosno ako ste u životnim navikama promjenili samo količinu hodanja). Imate li visok nivo lošeg holesterola, 1.000 koraka više dnevno dovoljno je da promjeni to. Više kretanja podstiče sagorjevanje holesterola i drugih lipida u krvotoku koji bi inače mogli oštetiti krvne sudove.

Manje ćete biti pod stresom – Kratka, brza šetnja možda je i najbolji način da razbistrite glavu i riješite se stresa. Naime, dok se krećete tijelo proizvodi hemikalije endorfine
odgovorne za dobro raspoloženje te se istovremeno smanjuje nivo kortizola, hormona stresa zbog kojeg se možete osjećati loše i zbog kojeg se povećava rizik od mnoštva mentalnih i fizičkih zdravstvenih problema.


Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza

Funded by Norwegian Ministry of Foreign Affairs | Implemented by and | In cooperation with Ministry of Health of Tuzla Canton