BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Top 10 savjeta za smanjivanje holesterola

sve boljke

Doktori smatraju kako se nekim promjenama u načinu života može znatno smanjiti nivo lošeg holesterola u krvi. Predstavljamo vam deset korisnih savjeta koji će vam pomoći da smanjite holesterol.

1. Najvažnije je da smanjite unos zasićenih masti.

2. Jedite nemasno meso – ribu, juneće meso, govedinu, teletinu, kuhanu jagnjetinu i meso divljači.

3. Pijte isključivo mlijeko sa niskim sadržajem masti. Ovo važi za sve mliječne proizvode – sir i sve proizvode na bazi mlijeka.

4. Konzumirajte alkohol u umjerenim količinama. Ne preporučuje se više od dvije čaše alkohola dnevno. Poznato je da umjerene količine alkohola povećavaju broj lipida HDL (dobrog holesterola) čime se uništava loš holesterol.

5. Ne zaboravite na redovnu fizičku aktivnost. Hodajte, šetajte ili vozite bicikl. 30 minuta dnevno odvojite za bilo koji vid fizičke aktivnosti.

6. Koristite vitamin E. Ovaj vitamin pomaže u obnavljanju organizma i kod oštećenih arterija koje nastaju zbog visokog holesterola, šećera u krvi ili pušenja.

7. Kalcijum iz pivskog kvasca, vitamin C i vitamin B-6: ovi vitamini su takođe odlični u borbi protiv holesterola.

8. Koristite ulje kukuruza, suncokreta, soje i lana.

9. Svakodnevno konzumirajte ribu – U idealnom slučaju, ribu bi trebalo jesti dva puta dnevno. I bez obzira koliko možda čudno zvučalo, najidealnija vrsta ribe u ovom slučaju bi bila ona “najdeblja”: skuša, sardela, haringa, losos i sl.

10. Što se tiče ribljeg ulja, poznata je činjenica kako se ono već duže vreme koristi kod lečenja arterijskih bolesti. Riblje ulje u sebi sadrži dve vrste polinezasićenih masnih kiselina koje su vrlo korisne za arterije. Nakon dvije nedelje korišćenja ulja, osjetićete poboljšanja.


Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza

Funded by Norwegian Ministry of Foreign Affairs | Implemented by and | In cooperation with Ministry of Health of Tuzla Canton