BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Dijeta 3 sata

Dijetu 3 sata je osmislio Jorge Cruise koji je bio nezadovoljan vlastitim tijelom dok je istovremeno bio uspješni fitness trener. Ova dijeta uključuje mršavljenje tako da se kilogrami tope bez gladovanja i da ne uključuje zabranjenu hranu.

Glavno pravilo ove dijete je redovita konzumacija manjih obroka u razmaku od 3 sata. Potrebno je redovito doručkovati unutar jednog sata od buđenja i večerati 3 sata prije odlaska na spavanje.

Svaki obrok je određen kalorijskim maksimumom, a režim ne zahtijeva dugotrajno računanje kalorija jer se kalorije procjenjuju veličinom obroka koji je izrađen vizualnim izgledom propisanih porcija.

Za tri glavna obroka je određen maksimalan unos kalorija po obroku, a iznosi 400, a za međuobrok je postavljena gornja granica od 100 kalorija te je dozvoljen obrok prije spavanja koji sadrži 50 kalorija.

U trenutku kada se dostigne željena tjelesna masa može se povećati međuobroke po 100 kcal sve dok ne dosegnu vrijednosti od 400 kcal. Dijeta 3 sata utiče na povećanje bazalnog metabolizma, smanjuje apetit zbog redovitih i malih obroka te podiže energiju u organizmu.

Dijeta od 3 sata daje rezultate gubitka jednog kilograma sedmično zbog čega se svrstava u skupinu režima u kojima se brzo skidaju kilogrami te time predstavlja mršavljenje na duge staze.

U ovoj dijeti se dozvoljava unos svih namirnica, a savjetuje se unos proteina putem ribe i nemasnog mesa peradi, cjelovitih žitarica poput smeđe riže i zobene kaše i unos omega 3 masnih kiselina poput lanenog ulja. Nedostaci dijete su planiranje obroka unaprijed i česti obroci.

Za doručak je potrebno jesti krušku i voćni muffin, za međuobrok sjemenke suncokreta, za ručak salatu Nicoise s tvrdo kuhanim jajetom, tunom i kruhom, za međuobrok čips od krumpira, za večeru salatu od slanutka i mesnu štrucu od puretine i za večernje zalogaje voćne bombone. Ovo je samo primjer jednog dana kako bi trebali izgledati obroci.

Mada osobe koje isprobaju dijetu 3 sata gube kilograme stručnjaci smatraju kako nije u potpunosti sigurno prakticirati ovakav režim prehrane jer nije sigurno koliko ovakav režim zaista ubrzava metabolizam.

Istraživanja pokazuju kako se bazalni metabolizam može povećati jedino s tjelovježbom, a na njega ne utiče učestalost obroka. Osnova ovog prehrambenog režima je brojanje kalorija što podrazumijeva manji unos ukupne potrošnje energije


Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza

Funded by Norwegian Ministry of Foreign Affairs | Implemented by and | In cooperation with Ministry of Health of Tuzla Canton