BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Podizanje imuniteta prirodnim putem

Pad imuniteta i nije toliko rijetka pojava, a neke osobe su sklone slabom imunitetu, pa im je dovoljno samo malo kako bi se razboljele. Dobar imunitet čuva organizam od bolesti, a kako bi ga što bolje podigli, u nastavku otkrijte kako postići podizanje imuniteta prirodnim putem, a što će vam itekako pomoći da ostanete zdravi!

Jačanje imuniteta na prirodan način

Želite li znati kako postići podizanje imuniteta prirodnim putem? Slijede zdrave životne navike koje će vam u tome pomoći, a koje se ne sastoje samo od određenih rituala nego i od neophodnih namirnica. Za početak je najbolje da koristite prirodne sastojke kako bi podigli svoj imunitet. Jedna od najboljih namirnica za podizanje imuniteta je sirovi bijeli luk !

Namirnice za podizanje imuniteta

Na popisu važnih namirnica za bolju zaštitu od raznih bolesti nalazi se:

  • Aloe vera – biljka koja pomaže liječiti razne bolesti. Želite li zaštititi organizam možete pokušati s gelom aloe koji se može nabaviti u svim ljekarnama.
  • Bijeli luk – prirodni antibiotik koji bi bilo dobro pojesti barem jednom tjedno. Sirovi bijeli luk  je bolji od kuhanog, iako termički obrađen nema snažan i neugodan miris.
  • Voće i povrće – nezaobilazne namirnice za bolje zdravlje svakog pojedinca zahvaljujući dovoljnoj količini enzima, vitamina, vlakana, antioksidansa i minerala. Pored svježeg voća i povrća kao i termički obrađenih namirnica, možete pokušati i s vitaminskim dodacima u obliku tableta.
  • Hrana bogata proteinima – proteini trebaju biti sastavni dio zdrave prehrane, budući da su neophodni za zdraviji život.
  • Sok od limuna – limunov sok nije potreban samo zbog visoke količine C vitamina, nego i radi kiselosti koja štiti organizam od štetnih bakterija i virusa te potiče razvoj dobrih bakterija. Limun se može koristiti pri kuhanju, umjesto octa, kao sok ili dodatak čaju. Dan je najbolje započeti čašom tople vode, pomiješane s par kapi limunovog soka koji će čuvati vaš organizam i zdravlje kroz cijeli dan.

Zdrave životne navike

Za svakog od nas je važno da prikupi dovoljnu količinu sna, bilo da se radi o 6, 8 ili 10 sati. Kvalitetan san neće samo uljepšati kožu, nego će pomoći popraviti raspoloženje. Nedovoljna količina sna može dovesti do narušavanja kvalitete življenja.

Neovisno o tome što je kafa jedan od antioksidansa, poznato je da ujedno izvlači minerale i vodu iz organizma. Zbog toga bi bilo dobro ograničiti unos kave te uz nju obavezno piti i vodu da bi se nadoknadio gubitak tekućine. Na popisu namirnica koje bi trebalo reducirati našli su se i slatkiši. Što više osoba konzumira slatko, to će imati veću potrebu za njime, jer šećer stvara ovisnost. Trebali bi što prije smanjiti unos šećera kako bi manje bili bolesni i da bi tijelo dobilo više energije.

Najbolje što možete učiniti za sebe je da pored promjene prehrambenih navika vodite računa i o kretanju. Neovisno jeste li se odlučili za aktivnosti na otvorenom kao što su šetnje i vožnja biciklom ili za grupno vježbanje u zatvorenom, jedino je važno da ste odlučili povećati broj aktivnosti u svom životu.

Ukoliko vas muče česte glavobolje, može biti da ne pijete dovoljno vode! Kada je osoba žedna, znači da organizmu već odavno nedostaje vode, ali ako osobu boli glava, znači da je tijelo dehidriralo. Minimalno koliko osoba treba u danu popiti vode je 1,5 litra.

Ono što će vas sigurno sačuvati od bolesti, je znati kako se riješiti stresa. Pokušajte se što više posvetiti stvarima koje volite i koje su vam bitne, te što više vremena provodite s ljudima u čijem se društvu osjećate ugodno i nakon čijeg druženja vam osmijeh ne silazi s lica. Barem jednom na tjedan si priuštite toplu kupku i masažu koja će vas opustiti.

Nemoguće je zamisliti borbu protiv bolesti ako nemate jak imunitet. Potrebno je svaki dan voditi računa da u sebe unesete dovoljnu količinu vitamina i minerala koji će vas ojačati prirodnu zaštitu organizma.


Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza

Funded by Norwegian Ministry of Foreign Affairs | Implemented by and | In cooperation with Ministry of Health of Tuzla Canton