BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Otkrivamo koja hrana remeti san

Otkrivamo koja hrana remeti san i trebalo bi je izbjegavati prije spavanja, ali i koje namirnice potiču oslobađanje melatonina, hormona odgovornog za kvalitetno spavanje. Prema istraživanju Sleep Health Foundation (Zaklade za zdravo spavanje) iz Australije, mnogi ljudi ne spavaju dovoljno – prosječno spavaju manje od sedam sati.Određena hrana remeti san, ali postoji i ona koju je poželjno jesti prije spavanja jer potiče kvalitetnije spavanje. Na primjer, puretina je dobar izbor jer sadrži velike količine triptofana – aminokiseline koja pomaže kod oslobađanja melatonina, hormona odgovornog za dobar san.

Triptofan se također nalazi u drugoj hrani bogatoj proteinima. Dr. Jessica Redmond kaže kako nedostatak triptofana dovodi i do nedostatka serotonina, poznatog kao – hormon sreće.Također, želite li dobro spavati, ne jedite nakon 20 sati i izbjegavajte alkohol, prenosi Daily Mail.

Namirnice koje pomažu da bolje spavate:
  • puretina
  • piletina
  • riba
  • jaja
  • mliječni proizvodi
  • svježe trešnje
  • sušene trešnje
  • sok od trešnje
  • lisnato povrće
  • avokado
  • banane
  • med
  • bademi
  • orasi
  • zob
Želite li dobar san, ne jedite ovo prije spavanja:
  • masnu hranu
  • prženu hranu
  • čips
  • sladoled
  • jako začinjenu hranu
  • alkohol
  • kafu

Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza