BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


“Povremeno gladovanje” NOVI TREND u mršavljenju

U želji da smržate možda možete da probate i povremeni post, tačnije uzdržavanje od hrane u određenim vremenskim intervalima. Postoji nekoliko načina, a vi otkrijte koji vama najviše odgovara.

Kod posta, gladovanja ili kako god želite da zovete ovaj režim ishrane postoji vrijeme kada je dozvoljeno da se jede, a ostatak dana se strogo suzdržavate od hrane. Ovakav metod, kako piše „Pop Sugar“ pokazao se kao efikasan u gubljenju kilograma, jer smanjujte drastično kalorije i unos ugljenih hidrata i šećera. Osim mršavljenja, reguliše se nivo šećera u krvi, holesterol i postiže ravnoteža digestivnog sistema.

16:8

Ovaj metod podrazumjeva da ste bez hrane 16 sati, a za preostalih osam sati možete da imate dva, tri obroka.

Kome odgovara: Osobama koje nemaju vremena za doručak. Na primjer jedete poslednji obrok u osam uveče i onda do podne sljedećeg dana ne jedete ništa.

5:2 brza dijeta

Zahtjeva da smanjite unos kalorija na 500 tokom dva dana u nedelji.

Kome odgovara: Svima koji teže fleksibilnosti.

Hrana, pauza, hrana

Ovaj model podrazumjeva da jedan ili dva dana u nedelji postite 24 sata. Raspored je potpuno na vama, proizvoljan.

Kome odgovara: Neko ko hoće da se osjeća da je na dijeti samo povremeno.

Ratnička dijeta

Postite cijeli dan i samo uveče imate obilan obrok. Svježe voće, svježe cijeđeni sokovi i povrće su dozvoljeni tokom „gladovanja“.

Kome odgovara: Ako ste već na Paleo dijeti ovo je savršeno za vas.


Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza