BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Namirnice koje su loše za kosti

Otkrijte koje su to namirnice koje “sabotiraju” skladištenje kalcijuma

1. Alkohol

Kažu da je čaša crnog vina dobra za zdravlje, ali alkohol može biti glavni krivac zašto vaše tijelo ne dobija doboljno kalcijuma.
Pretjeran unos aklohola utiče na pankreas i ometa apsorpciju kalcijuma i vitamina D, sem toga povećava proizvodnju hormona kortizola koji je potencijalno destruktivan za vaše kosti. Ako uz piće imate i naviku da pušite, vrijeme je da prestanete s ovim navikama, jer ćete tako upropastiti kosti.

2. Gazirano

Ovog puta nije problem u mjehurićima, već u količini kofeina i fosforne kiseline prisutne u nekim od osvježavajućih napitaka, koja ukoliko se konzumiraju u većim količinama mogu da ometaju prirodnu apsorpciju kalcijuma.

3. So

Briga oko pretjeranog konzumiranja šećera je toliko uzela maha, da ponekad zaboravimo koliko kroz ishranu unosimo više soli nego što nam je potrebno. So se krije skoro svuda, a utiče na apsorpciju kalcijuma tako što tijelo pravi balans. Svaki put kada se bazna kiselina u organizmu destabilizuje, naše tijelo će nastojati da obnovi količinu kalcijuma, a znamo da kalcijuma ima najviše u kostima. Rezultat su oslabljene i krte kosti.

4. Previše proteina

Prevelikim unosom namirnica bogatih proteinima može se poremetiti ph vrijednost u organizmu, što pak utiče na količinu kalcijuma. Savjet je da pokušate da ne prelazite dnevne doze, što je oko 45g proteina kada su žene u pitanju.

5. Kofein

Ukoliko se zdravo i balansirano hranite, neće vas ugroziti ispijanje kafe s drugaricama, ali čuvajte se akumulacije kofeina u organizmu koji na duge staze može biti opasan po vaše kosti.


Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza

Funded by Norwegian Ministry of Foreign Affairs | Implemented by and | In cooperation with Ministry of Health of Tuzla Canton